جمع‌بندی اثربخش همراه با کتاب‌های زرد

برای این که مطالعه‌ی منظمی داشته باشید باید از برنامه‌ی راهبردی پیروی کنید.

جمع‌بندی اثربخش همراه با کتاب‌های زرد

برای این که مطالعه‌ی منظمی داشته باشید باید از برنامه‌ی راهبردی پیروی کنید. از ابتدای سال تقریبا برنامه به این صورت بود که دو هفته زمان برای مطالعه‌ی یک بودجه‌بندی مشخص داشتید، آزمون می‌دادید و با تحلیل آن به نقاط ضعف خود پی می‌بردید. اگر مرتب و همراه با تداوم، مطالعه کنید و به حل تمرین‌های تستی بپردازید در ایستگاه‌های جبرانی می‌توانید به تسلط کامل برسید.

بعد از اتمام کتاب در انتها باید مطالب را جمع‌بندی کنید، البته بسیار مهم است که جمع‌بندی موثری داشته باشید. برای جمع‌بندی شما به ابزار و روش‌های مناسبی احتیاج‌ دارید که متناسب با نیاز شما باشد. در این زمان کتاب زرد به کمک ‌شما می‌آید.

ویژگی‌های مثبت کتاب زرد:

1. این کتاب شامل سوالات کنکور و سوالات شبیه‌سازی شده است. این که شما با نوع سوالات کنکور آشنا باشید اهمیت بسیاری دارد. با حل این سوالات، مطالبی را که بیشتر تکرار شده‌اند در اولویت مطالعه قرارمی‌دهید.

2. سوالات این کتاب مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی می‌باشد.

3. بودجه‌بندی سوالات دقیقا مشابه با کنکور است.

4. پاسخ‌نامه‌ی این کتاب تشریحی می‌باشد که به راحتی با کمک آن می‌توانید مشکلات خود را برطرف کنید.

5. با کمک هر دوره سوال می‌توانید برای خود آزمونی برگزار کنید و برای هر سوال زمان مشخص خودش را در نظر بگیرید. (توجه داشته باشید که زمان‌بندی صحیح اهمیت بسیاری دارد، بنابراین از تکنیک‌های مدیریت زمان استفاده کنید.)

از هر دوره سوالات به خوبی استفاده‌کنید. می‌توانید روش ۳ روز یک‌بار را اجرا کنید. یک نیم‌روز وقت بگذارید و امتحان بدهید. دو و نیم روز بعد، سوالات را تحلیل کنید. این آزمون‌ها را به مرور انجام دهید تا تمامی نقاط ضعف شما برطرف شود.

به امید موفقیت همه‌ی شما عزیزان

Menu