فایل صوتی : تورق سریع در هفته پایانی تا کنکور از نگاه برترها

در این مطلب نظرات گروهی از رتبه‌های برتر کنکور و پشتیبانان ویژه کانون درباره‌ی نحوه‌ی انجام تورق سریع را میتوانید مطالعه کنید.

فایل صوتی : تورق سریع در هفته پایانی تا کنکور از نگاه برترها

سلام به همه‌ی دوستان عزیز!

در این مطلب  نظرات  گروهی از رتبه های برتر کنکور و پشتیبانان ویژه کانون درباره‌ی نحوه‌ی انجام تورق سریع  را میتوانید مطالعه کنید.

با مراجعه به انتهای مطلب، پادکست هر رتبه برتر را گوش کنید.

فایل صوتی : تورق سریع در هفته پایانی تا کنکور از نگاه برترها


نازنین صدیقی

رتبه 47 منطقه یک

دانشجوی رشته‌ی پزشکی دانشگاه تهران




ثمین میرزایی

رتبه 101 منطقه سه

دانشجوي رشته‌ی پزشکی دانشگاه ایران




فاطمه صمدی

رتبه 254 منطقه دو

دانشجوي رشته‌ی پزشکی دانشگاه ارومیه


نازنین صدیقی: تورق سریع زمانی کاربرد دارد که زمان ما تنگ باشد و به مرور سریع احتیاج داشته باشیم. تورق سریع چیزی فراتر از صرفا ورق زدن است. در تورق سریع، پانویس شکل‌ها، تیترها و مطالبی که خودمان به درس اضافه کرده‌ایم را مرور می‌کنیم. تورق سریع برای همه دروس قابل انجام است.


ثمین میرزایی: تورق سریع در دوران جمع‌بندی و نزدیک به کنکور کاربرد دارد. برای تورق سریع از کتاب شروع می‌کنیم. نباید در تورق سریع، دچار وسواس شد. تمرکز بالا حین تورق اهمیت دارد‌. تورق سریع صرفا برای کنکور کاربرد ندارد، بلکه برای امتحانات و خصوصا امتحانات نهایی مهم و قابل استفاده است.


فاطمه صمدی: مغز ما با سرعت بالا، عملکرد بالاتری از خود نشان می‌دهد. این سرعت در مطالعه اول، در اولویت نیست بلکه در مرورهای بعدی باید سریع‌تر باشیم.  همچنین برای افزایش سرعت در مطالعه و مرور دروس بهتر است بازه‌ی زمانی معین کنید. زمان تورق سریع، یک الی دو روز  باقی‌مانده به آزمون است.


عضویت در کانال تلگرامی کانون برترها

فایل های ضمیمه

Menu