سیدرسول اسلامی: 4 نکته برای بعد از کنکور

نتیجه دانشگاه فرهنگیان در اوایل مرداد خواهد آمد. اگر بخواهید کارنامه‌ی ملاک انتخاب رشته سراسری را دریافت کنید باید از دانشگاه فرهنگیان در زمان تعیین‌شده انصراف بدهید.

سیدرسول اسلامی: 4 نکته برای بعد از کنکور

4 نکته برای بعد از کنکور

1- نتیجه دانشگاه فرهنگیان در اوایل مرداد خواهد آمد. اگر بخواهید کارنامه‌ی ملاک انتخاب رشته سراسری را دریافت کنید باید از دانشگاه فرهنگیان در زمان تعیین‌شده انصراف بدهید. 

2- درصدهای خود را در کنکور تیر محاسبه کنید. بعد از کنکور به سایت کانون بروید. عصر روز کنکور کلیدهای دبیران مختلف و همین‌طور رتبه‌های برتر کنکور در هر درس در سایت کانون منتشر می‌شود. 

3- در سایت کانون و از قسمت کنکور 1403 می‌توانید رتبه‌تان را تخمین بزنید. همین‌طور می‌توانید کارنامه‌های کنکور دانش‌آموزان سال قبل را بر اساس رتبه‌ی کنکور، تراز کانون و همین‌طور رشته و دانشگاه قبولی ببینید. همین‌طوردر مجله آزمون 25 خرداد اطلاعات خیلی خوبی درباره‌ی اینکه دانش‌آموزان کانونی با چه تراز و رتبه‌ای چه رشته‌ای قبول شدند منتشر شده است. این اطلاعات در سایت کانون هم وجود دارد.

این کار به شما کمک می‌کند تا هنگام اعلام نتیجه دانشگاه فرهنگیان بتوانید با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرید که مسیر خودتان را در دانشگاه فرهنگیان ادامه بدهید یا در انتخاب رشته‌ی کنکور سراسری شرکت کنید. بهترین تصمیم را خود شما می‌گیرید و بهترین مشاوران شما پدر و مادرتان خواهند بود که شما را بیشتر از هر کسی می‌شناسند.

4- انتخاب رشته را آغاز کنید. برای انتخاب رشته منتظر اعلام نتایج در مردادماه نمانید. تکلیف خودتان را زودتر مشخص کنید. فراموش نکنید شما 150 انتخاب خواهید داشت و زمان محدود انتخاب رشته در مردادماه ممکن است برایتان کافی نباشد. سایت کانون بهترین دوست شما برای یک انتخاب رشته‌ی مطمئن خواهد بود.

Menu