نکات مهم برای دانش آموزان بورسیه

دانش اموزان بورسیه بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی، لطفا بعد از تایید بورسیه تان به این موارد توجه کنید:

نکات مهم برای  دانش آموزان بورسیه

                                                       نکات مهم برای دانش آموزان بورسیه 


 دانش اموزان بورسیه بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی،  لطفا بعد از تایید بورسیه تان به این موارد توجه کنید:


1)در روز آزمون در ساعت 7:45 صبح ، آزمون در صفحه شخصی شما فعال می‌شود، با کد ملی و رمز عبور خودتان، وارد صفحه شخصی خود شوید و  به  سؤالات آزمون پاسخ دهید.

*دقت کنید نحوه ورود به صفحه شخصی تغییر کرده، با کد ملی و رمز عبور خودتان وارد می‌شوید:

به همین جهت؛ ابتدا در سایت کانون، بخش "صفحه شخصی شما "  و سپس "صفحه شخصی دانش آموزان" را انتخاب کنید،  بعد از وارد کردن کدملی، " ورود دانش آموز " را بزنید، رمز عبور خودتان را بزنید و وارد شوید.

*نحوه ساختن رمز عبور توسط خودتان:

ابتدا  کد دستوری  8#*8451*6655* با موبایل خودتان شماره گیری نمایید، کد فعال‌سازی ارسال شده به موبایلتان را وارد و در مرحله بعد ، رمز عبور خودتان را دو بار وارد می کنید. 



2)تا حدامکان در هیچ یک از آزمون ها غیبت نکنید و پیشرفت تراز داشته باشید، بعد از گذشت چند آزمون، در صورت غیبت داشتن و عدم پیشرفت تراز از امتیاز شما برای استفاده از سایر امکانات بورسیه مانند کتاب و پشتیبان کسر خواهد شد و در صورت تکرار، بورسیه شما حذف خواهد شد.

*در صورت عدم غیبت در کل سال تحصیلی،‌ بورسیه شما برای سال بعد نیز تمدید خواهد شد.


3)برای اطلاع از برنامه و تاریخ آزمون‌ها، وارد سایت کانون kanoon.ir  شده و در قسمت برنامه راهبردی، برنامه آزمون مقطع خود را دریافت کنید، علاوه بر ازمون‌های اصلی که تاریخ و برنامه آن ها در برنامه راهبردی آمده است.

برای هر آزمون اصلی امسال دو آزمون دیگر برای امادگی بیشتر دانش آموزان قرار داده شده است:

1) آزمون هدفگذاری پنج شنبه و جمعه هفته اول 

2)آزمون مشابه پارسال چهارشنبه و پنج ‌شنبه هفته دوم 

*در این دو آزمون نیز جهت هدفگذاری و  ارزیابی بهتر خودتان حتما شرکت کنید.


4)بورسیه شما از واحد بورسیه تهران صورت گرفته است؛ حداکثر تا 10 روز بعد از تایید بورسیه تان، مدارکی را که در سایت آپلود کرده اید،جهت تایید به نمایندگی‌ کانون در نزدیک محل زندگی خود، تحویل دهید و در صورتی که در تحویل مدارک به مشکلی برخوردید با بازرس بورسیه شهرتان در واحد بورسیه تهران تماس بگیرید.


5)در صورتی که در هر یک از آیتم های فرم ثبت نام، اشتباه یا ایرادی دارید، برای اصلاح آن و یا هر مشکل دیگری،  می‌توانید با بازرس بورسیه شهرتان در واحد بورسیه تهران تماس بگیرید:


نکات مهم برای  دانش آموزان بورسیه


موفق و پیروز باشید.

Menu