نکات مثبت شرکت در جلسه‌ی پنج‌نفره‌ی بهمن

پس از جمع‌بندی درس‌های نیم‌سال اول دوازدهم و پایه‌ی دهم، وارد پروژه‌ی بعدی آزمون‌ها می‌شویم و هم‌زمان با آغاز این مرحله جلساتی را برگزار می‌کنیم .

نکات مثبت شرکت در جلسه‌ی پنج‌نفره‌ی بهمن

پس از جمع‌بندی درس‌های نیم‌سال اول دوازدهم و پایه‌ی دهم، وارد پروژه‌ی بعدی آزمون‌ها می‌شویم و هم‌زمان با آغاز این مرحله جلساتی را برگزار می‌کنیم که در آن سعی می‌کنیم مسیر را مشخص و نکات مفیدی را برای دانش‌آموزان بازگو کنیم.

این دوران از اهمیت به‌خصوصی برخوردار است، زیرا در این بازه دوران طلایی نوروز را هم پیش رو داریم. وظیفه‌ی اصلی دانش‌آموزان این است که با استفاده از ثبت برنامه‌ها و پیگیری روند آموزشی خود، نقاط قوت و ضعفشان را بشناسند و سعی کنند با پایدار نگه داشتن نقاط قوت و تبدیل نقطه‌ضعف‌ها به نقاط قوت، اوضاع درسی خود را بهبود بخشند. در این زمان دانش‌آموزان می‌توانند با دید بازتری به این مهم دست یابند، زیرا با داشتن کارنامه‌ی آزمون‌ها و نتایج به دست آمده در امتحانات، منطقی‌تر می‌توانند اوضاع را بررسی نمایند.

یکی دیگر از کارهای مهم این برهه از زمان مدیریت منابع می‌باشد. اکنون زمان آن است که دانش‌آموزان از چند‌منبعی بودن و سردرگمی منابع نجات پیدا کنند. پس باید منابعی را که به موفقیت در این راه کمک می‌کند همچنان مطالعه نمایند و بقیه‌ی منابع را حذف کنند. دانش‌آموزان در این جلسات نکات خواسته شده را همراه با ارائه‌ی پاورپوینت به اولیا نشان خواهند داد. در این مسیر اولیا نقش به‌سزایی در به دست آوردن آرامش دارند و همراه خوبی برای ادامه‌ی مسیر خواهند بود.

Menu