تو هم قبل از رقابت برنده باش

دردیداررفت فوتبال ایران واسترالیا ، کریم باقری در مصاحبه‌ها گفته بود که من باید گل بزنم باقری اتفاقاً درهمان بازی با حالت درازکش جلوی دروازه حریف گل زد.

تو هم قبل از رقابت برنده باش

 محمدعلی کلی

قهرمان افسانه‌ای بوکس جهان درقرن بیستم،که دودهه دررینگ بوکس جنگید وبرنده بود . وی بارقص پای زیبایش وکُری‌های قبل ازمسابقه باعث شده بود که تماشاچیان نیز او رابرنده بدانند .

 کریستیانورونالدو

یکی ازبزرگترین فوتبالیست‌های دنیا.

وقتی که او نوجوان بود خبرنگاری ازچند بازیکن سرشناس سوال کردکه به نظر شما بهترین بازیکن فوتبال  دنیا چه کسی است، یکی گفت پله ، دیگری گفت مارادونا ورونالدوینوجوان درمیان جمع گفت  me  یعنی من و همان نیز شد. او از سن یازده سالگی به این نتیجه رسیده بود که یک سروگردن ازدیگران بالاتراست و تاکنون براین اعتقاد مانده است.

 مایکل جردن

بسکتبالیست تراز اول دنیا

او در هنگام بازی درزمین درهرشرایطی ، زمانیکه تعادل فیزیکی نداشت وحتی درحین زمین خوردن بارها توپ را وارد سبد می کرد. وقتی که خبرنگارازاوپرسیدچه رازی ست که پرتاب های شما درشرایط غیرممکن وارد سبد می شود پاسخ داد:

من همیشه در ذهنم توپ را در سبد می بینم.

 سولشر سرمربی امروز منچستر

۲۰ سال پیش درفینال جام باشگاههای اروپا بین دوتیم بایرن مونیخ و منچستر بازی تا دقیقه ۹۰ مساوی بود،

فرگوسن مربی آن زمان تیم منچستر بازیکن ذخیره ای داشت به نام سولشر که فقط برای گل زدن به میدان می‌رفت ودرآن زمان به بازی رفت وگل هم زد و منچستر قهرمان شد.

و اما در کشورعزیزخودمان ایران

در فوتبال ایران واسترالیا ، کریم باقری در مصاحبه ها گفته بود که من باید گل بزنم باقری اتفاقاً درهمان بازی با حالت درازکش جلوی دروازه حریف گل زد.

در همان بازی  نیز که گل تاریخی خداداد عزیزی را به یاد دارید.

و اما شما دانش آموزان سخت کوش که در این شرایط کرونا آگاهانه و هدفمند در آزمون‌های کانون شرکت می‌کنید ، خود را دست کم نگیرید ، خودتان را باور داشته باشید مخصوصاً چهار آزمون جمع بندی خرداد ماه. مانند سایر انسانهای موفق ، با اعتماد و آمادگی و مدیریت خود در روز کنکور مقتدرانه شرکت کنید و جهت اطمینان در چهار آزمون جمع بندی خود را از قبل موفق بدانید.

Menu