طلائی‌ترین روزهای سال فرا می‌رسند

کم کم به دورانی قدم می‌گذاریم که طلایی‌ترین روزهای سال را به خود اختصاص داده است.

طلائی‌ترین روزهای سال فرا می‌رسند

کم کم به دورانی قدم می‌گذاریم که طلایی‌ترین روزهای سال را به خود اختصاص داده است. این دوران امسال رنگ دیگری به خود گرفته است، اما شما می‌توانید با حفظ آرامش و با اعتمادبه‌نفس آن را برای خودتان طلایی‌تر نمائید. قدر ثانیه به ثانیه‌ی این روزها را بدانید و آن‌ها را به ناب‌ترین و سودمندترین لحظات تبدیل کنید.

 بهار یعنی تحول زمین، همگام با تحوا زمین تغییر را در خودتان نیز ایجاد کنید. بیایید از این شرایط به وجود آمده نکات مثبتی را استخراج کنیم و در راه پیشرفت از آن‌ها استفاده کنیم. یادآوری نکات مثبت بسیار حائز اهمیت است. مهم‌ترین نکته‌ای که می‌توان در این روزها یادآور شد حذف مهمانی‌هایی است که ممکن بود زمان ما را بگیرد. با داشتن زمان کافی و جوی آرام، به نوشتن برنامه‌های روزهای عید خود بپردازید.

همراه با خانه‌تکانی عید، منابعتان را بررسی کنید و منابع اضافی را حذف کنید. از کارنامه‌های جعبه‌ابزار کارنامه در صفحه‌ی شخصی خودتان استفاده کنید و عملکرد خود را در گذشته به صورت دقیق بررسی کنید. در این دوران درس‌های عمومی و پایه را جدی بگیرید. استفاده‌ی منظم و مداوم از دفتر برنامه‌ریزی و همچنین جدا نشدن از برنامه‌ی راهبردی در کنار استفاده از تابلوی نوروز را در اولویت برنامه‌ی درسی خود قرار دهید. از طلایی‌ترین روزهای سال با برنامه‌ریزی دقیق استفاده کنید.

Menu