عادت درس‌خواندن را در خود تقویت کنید

یکی از عوامل موفقیت در هر کاری تکرار آن می‌باشد. این تکرار را باید به یک عادت تبدیل کرد. فردی که مهربان است همیشه این مهربانی را با اطرافیان خود تکرار می‌کند.

عادت درس‌خواندن را در خود تقویت کنید

یکی از عوامل موفقیت در هر کاری تکرار آن می‌باشد. این تکرار را باید به یک عادت تبدیل کرد. فردی که مهربان است همیشه این مهربانی را با اطرافیان خود تکرار می‌کند. فردی که شاد است، همیشه سعی می‌کند خوش‌حال باشد. دانش‌آموزی که می‌خواهد موفق باشد، باید عادت به مطالعه را به یک خصوصیت فردی تبدیل کند. 

باید از مطالعه لذت برد. وقتی که در دوران متوسطه‌ی اول، این عادت زیبا را در خود پرورش دهیم، تا پایان دبیرستان و موفقیت در دانشگاه، آن را تکرار می‌کنید. امتحانات مدرسه و آزمون‌های کانون، می‌توانند این عادات را تقویت کنند. 

در پروژه‌ی هفتم سه آزمون وجود دارد که هر کدام در جایگاه خود اهمیت زیادی دارد. البته دانش‌آموزان سال نهم سه جمع‌بندی کامل خواهند داشت و با مطالعه‌ی قوی، عمیق و پرانرژی، برای آزمون‌های ورودی مدارس نمونه‌دولتی و تیزهوشان آماده می‌شوند. 

دانش‌اموزان سال هفتم و هشتم نیز بهتر است درس‌ها را عمیق مطالعه کنند و کتاب‌های استعداد تحلیلی و سه‌سطحی را حل کنند تا در سال نهم آمادگی بهتری داشته باشند.

داشتن پشتکار و سخت‌کوشی در فردی که عادت درس‌خواندن را در خود تقویت می‌کند، همانند لبخندی است که فرد مهربان، همیشه آن را با خود همراه دارد.

 

 

Menu