تحلیل آزمون، تداوم سخت‌کوشی در یک روز تعطیل

بعد از پایان آزمون، اما سخت‌کوشی برای این دانش‌آموزان ادامه دارد. آن‌ها بعد از دریافت کارنامه، در همان روز جمعه به سراغ تحلیل آزمون می‌روند تا با بررسی سؤالات، یادگیری‌های ناقص خود را به یادگیری کامل

تحلیل آزمون، تداوم سخت‌کوشی در یک روز تعطیل


روزهای جمعه که تعطیل است،‌ دانش‌آموزانی که در آزمون‌های برنامه‌ای کانون شرکت می‌کنند، نماد سخت‌کوشی و تلاش هستند. آن‌ها قبل از شرایط کرونا، صبح زود از خواب بیدار می‌شدند و بعد از آماده شدن به حوزه‌های محل برگزاری آزمون می‌رفتند و آزمون می‌دادند و حال که به دلیل شرایط کرونا آزمون‌ها به‌صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار می‌شوند، در خانه شرایط آزمون را شبیه‌سازی می‌کنند.

بعد از پایان آزمون، اما سخت‌کوشی برای این دانش‌آموزان ادامه دارد. آن‌ها بعد از دریافت کارنامه،‌ در همان روز جمعه به سراغ تحلیل آزمون می‌روند تا با بررسی سؤالات، یادگیری‌های ناقص خود را به یادگیری کامل تبدیل کنند. این تحلیل کردن در روز جمعه، با توجه به نزدیکی به زمان آزمون دادن، بیش‌ترین تأثیر را در یادگیری دارد.

شاید بهتر باشد بگوییم آزمون‌دادن در روز جمعه‌ی تعطیل سخت است. تحلیل آزمون در همان روز جمعه حتی سخت‌تر است. اما برای دانش‌آموزان سخت‌کوش و سرسختی که به موفقیت‌های تحصیلی خود در آینده می‌اندیشند، این سختی‌ها شیرین است.

تحلیل آزمون تداوم سخت‌کوشی شما در یک روز تعطیل است.

 

Menu