بررسی و حل چالش‌های کنکور - یاسین محمد صالحی

وظیفه کانون برتر ها، رفع چالش‌های شماست. بعد از چندین نظر سنجی، به فهرستی از رایج‌ترین چالش‌ها و مشکلات شما رسیدیم و از این به بعد روی برطرف کردن این چالش‌ها تمرکز خواهیم داشت.

بررسی و حل چالش‌های کنکور - یاسین محمد صالحی

سلام!

مگه کنکور بدون مشکل و چالش هم میشه؟؟؟

هر مسیری، چالش های خودش رو داره و کنکور هم یکی از همین مسیر هاست! تمام تلاش ما راحت تر کردن این راه و همراهی با شما دانش آموزای عزیزه! در ادامه، پست ها و لینک هاشون رو براتون گذاشتیم.

بررسی و حل چالش‌های کنکور - یاسین محمد صالحی


چالش اول : وسواس مطالعاتی 

(لینک در انتهای پاراگراف قرار گرفته است)

به راستی که وسواس چیزی جز اتلاف انرژی و وقت نیست! در این پست شما را با پدیده وسواس (رفتاری و فکری) آشنا می کنیم و راه هایی برای جلوگیری از ایجاد وسواس به شما پیشنهاد می دهیم. اگر همیشه در حال تکرار مطالب هستید و احساس می کنید یاد نمیگیرید، این پست را از طریق لینک زیر مطالعه بفرمایید

لینک مطلب در پیج کانون برتر ها : وسواس خودت رو کنترل کن - چالش شماره 1

چالش دوم : اشتباهات مطالعاتی

به خودتان و سبک درس خواندن خود اطمینان دارید؟ می توانید تضمین کنید که در یادگیری و مطالعات خود، اشتباه نمی کنید؟ در این پست اشتباهات رایج مطالعاتی بین دانش آموزان را به شما معرفی می کنیم و روش حل آن ها را نیز در ادامه برایتان شرح داده ایم. پس اگر احساس می کنید باید سبک درس خواندن خود را تغییر دهید، این پست را از دست ندهید!

لینک مطلب در پیج کانون برتر ها : اشتباهات رایج در مطالعه - چالش شماره 2


چالش سوم : مشکلات اقتصادی

گاهی مواقع، هزینه های لازم برای ادامه مسیر کنکور، از سطح توقعات ما عبور می کنند که این مشکل، برای بعضی از افراد میتواند آسیب زا باشد و هر چند کوچک، اما به روند تحصیلی آن ها خدشه وارد کند! در این پست تمام ابعاد درسی شما را بررسی کردیم برای هر کدام از این ابعاد، کم هزینه ترین و به صرفه ترین گزینه ها را پیشنهاد داده ایم. پس اگر به دلایل اقتصادی، در دوران کنکور خود احساس کمبود یا مشکل داشتید، این پست را مطالعه کنید!

لینک مطلب در پیج کانون برتر ها : موفقیت با هزینه کمتر - چالش شماره 3


چالش چهارم : بی برنامگی 

پیشروی بدون برنامه، با توجه به دقیق نبودن اهداف شما، باعث اتلاف بخش عمده ای از انرژی و کارهای شما می گردد. بهترین راه برای موثر عمل کردن، استفاده از یک برنامه موثر است! اگر بی برنامگی خودش را به وضوح در روز های شما نشان می دهد، یعنی وقت مطالعه این پست رسیده است!

لینک مطلب در پیج کانون برترها: از بی برنامگی نجات پیدا کن! - چالش شماره 4


چالش پنجم : تلاش بدون ثمر

یکی از مشکلات همیشگی داوطلبان، پیشرفت نکردن علی رغم تلاش بسیار است! دلایل زیادی وجود دارند که با از بین بردن بازدهی شما جلوی ثمر بخشی تلاش ها و زحمات شما را می گیرند، در این پست به بررسی و رفع این دلایل می پردازیم، به امید آن که بتوانید برآیند تلاش های خود را در مسیر کنکور، مثبت کنید!

لینک مطلب در پیج کانون برترها: سریع تر پیشرفت کن! - چالش شماره 5



چالش ششم : انرژی منفی از سمت خانواده و اطرافیان

با افزایش فشار و استرس، حساسیت و آسیب پذیری عاطفی کنکوری ها هم بیشتر می شود، این حساسیت ایجاب می کند که خانواده ها به عنوان مهم ترین ارگان حمایتی ( نه هدایتی) به کمک دانش آموزان بیایند تا این انرژی های منفی و آسیب پذیری ها دور شوند!

اگر احساس می کنید خانواده شما نیاز به اصلاحعقیده و رفتار دارند، این پست را از دست ندهید!

لینک مطلب در پیج کانون برترها: خانواده کنکوریا بخونن! - چالش شماره 6

.

.

.

.

.

.

این پست اینجا تموم نمیشه! لیست چالش هایی که قراره بهشون بپردازیم، پره از مشکلاتی که توی زندگی روزمره شما در جریان هستن!

پس برای رفع همه این مشکلات باید به ما زمان بدید! این مقاله هر چند روز یکبار آپدیت میشه و شاهد برطرف شدن چالش های جدیدتری توی این مقاله خواهید بود!

لینک پیج کانون برتر ها

لینک صفحه شخصی من در سایت کانون

Menu