آیا باید در آزمون‌های هدیه شرکت کرد؟

روی سخنم با دانش‌آموزانی است که الان در آزمون‌های اصلی کانون ثبت‌نام کرده‌اند و در آن‌ها شرکت می‌کنند.

آیا باید در آزمون‌های هدیه شرکت کرد؟

روی سخنم با دانش‌آموزانی است که الان در آزمون‌های اصلی کانون ثبت‌نام کرده‌اند و در آن‌ها شرکت می‌کنند. شاید با خودتان فکر کنید که با داشتن برنامه‌ی اصلی و شرکت در آزمون‌های مرتبط با آن دیگر نیاز یا ضرورتی برای شرکت در آزمون‌های سه‌گانه‌ی هدیه (14شهریور، 28شهریور، 11مهر) ندارید. شرکت در این آزمون‌ها به دلایل زیر کمک زیادی می‌کند تا برنامه‌ریزی‌تان را ادامه دهید و هوشمندانه‌تر تلاش کنید.

۱. در روزهای پیش رو با موضوع بازگشایی مدارس روبه‌رو هستیم. با توجه به وضعیت امسال و شیوع بیماری کرونا، مسلماً بازگشایی مدرسه‌ها و نحوه‌ی تدریس و پیشروی درس‌ها، حضوری یا غیرحضوری‌بودن کلاس‌ها با مشکلاتی مواجه خواهد بود. توصیه می‌کنم برای پیشگیری از تأثیر منفی این مشکلات‌ در برنامه‌ریزی‌تان و روند پیشرفت درسی‌تان حتماً در سه آزمون هدیه شرکت کنید تا با پیوستگی به برنامه‌ی این آزمون‌ها کمتر با مشکل مواجه شوید.

۲. این آزمون‌ها طوری برنامه‌ریزی شده‌اند که برای شما کانونی‌ها حکم جمع‌بندی تابستان را خواهند داشت. قبلاً هم گفتیم که تابستان 99 تابستان خاصی است و باید جدی گرفته شود. پس جمع‌بندی آن هم جمع‌بندی خاص و جدی خواهد بود که نباید آن را از دست بدهید. جمع‌بندی خوب این تابستان تأثیر بسزایی در ادامه‌ی برنامه‌ریزی شما در سال تحصیلی جدید خواهد داشت.

۳. در این آزمون‌ها تعداد زیادی از دانش‌آموزان غیرکانونی هم شرکت خواهند کرد که با افزایش جامعه‌ی آماری و امکان مقایسه‌ی خودتان با سایر دانش‌آموزان می‌توانید بهتر برنامه‌ریزی و کار کنید. این توصیه را جدی بگیرید: در آزمون‌های سه‌گانه‌ی هدیه حتماً شرکت کنید و از برنامه‌ی آن به بهترین شکل بهره ببرید.

Menu