مسئله این است: مکمل اما کاملا ضروری!

بعضی از کمپانی‌های خودروسازی در بعضی مدل‌های خاص خود یک سری امکانات مکمل را برای جلب‌نظر مشتریان خاص در نظر می‌گیرند

مسئله این است: مکمل اما کاملا ضروری!

بعضی از کمپانی‌های خودروسازی در بعضی مدل‌های خاص خود یک سری امکانات مکمل را برای جلب‌نظر مشتریان خاص در نظر می‌گیرند؛ مثل روکش صندلی دست‌دوز از چرم نوع خاصی گاو، روشن‌شدن خودرو با اثرانگشت به‌جای سوییچ، موتورهای 12سیلندر توربو با قدرت‌های نجومی، داشتن کولر مستقل برای هر سرنشین. اما واقعاً چقدر از این امکانات یا قدرت‌های وحشتناک موتور  برای رانندگی  و به‌مقصدرسیدن لازم هستند؟ چند تا از این امکانات در طول عمر یک خودرو حتی برای یک بار به کار می‌آیند؟ در مقابل، یک سری امکانات اضافی هم در بعضی خودروها وجود دارد که نبودن آن‌ها در مواقع ضروری، نقص به حساب می‌آید؛ مثل داشتن 8 یا 10 ایربگ (کیسه‌ی هوا) به‌جای 2 تا. درست است که داشتن دو ایربگ مناسب است، در تصادفات شدید جای خالی ایربگ‌های اضافی شدیداً احساس خواهد شد.

کانون همیشه امکانات اضافه‌تر از روال عادی برای برنامه‌ریزی و آزمون را برای شما در نظر گرفته است؛ مثل جعبه‌ابزار کارنامه (هشت نوع کارنامه به‌جای یک نوع) و امکان ویژه‌ی کانون در وضعیت خاص امسال یعنی سه آزمون در دو هفته (به‌جای یک آزمون).

این امکانات اضافه‌ی کانون از جنس امکانات مکمل اما کاملا ضروری است. وقتی می‌گوییم دادن بازخورد (کارنامه) به مردم بهترین و ارزان‌ترین راه برای پیشرفت تحصیلی است، داشتن 8 نوع کارنامه در مواقع ضروری (مثل زیادشدن غلط‌ها، زمان تصمیم‌گیری و هدف‌گذاری) کمک شایانی می‌کند. به همین ترتیب، شرکت در آزمون‌های هدف‌گذاری و مشابه پارسال هم کمک زیادی به شناخت جایگاه، برنامه‌ریزی بهتر، هدف‌گذاری دقیق‌تر، تصمیم‌گیری هوشمندانه‌تر و درنهایت گرفتن بازخورد دقیق‌تر و مؤثرتر خواهد داشت.

امکانات کانون برای شما هیچ‌کدام لاکچری نیستند. همگی ضروری‌اند. از همه‌ی امکانات کانون استفاده کنید تا از سعی و تلاشتان حداکثر بهره‌برداری را کنید.

Menu