تابستان، اولین قدم برای رسیدن به موفقیت

تابستان فرصت بسیار مغتنمی است تا علاوه بر جبران ضعف‌های گذشته، بخشی از کتاب‌های سال آینده را نیز پیش‌خوانی کنیم.

تابستان، اولین قدم برای رسیدن به موفقیت

تابستان فرصت بسیار مغتنمی است تا علاوه بر جبران ضعف‌های گذشته، بخشی از کتاب‌های سال آینده را نیز پیش‌خوانی کنیم.

با توجه به اینکه در آزمون‌های تابستان در درس‌های عمومی و اختصاصی در هر آزمون چند درس به عنوان گواه در نظر گرفته شده است و شامل سوال های شناسنامه‌دار و استاندارد کنکورهای سراسری یا آزمون‌های قبل کانون است، بنابراین کتاب زرد عمومی برای درس‌های عمومی و کتاب‌های آبی برای درس‌های اختصاصی منابع مهم و موثری در پیشرفت شما خواهند بود.

کتاب تابستان که به نوعی کتاب جمع‌بندی دوره‌ی تابستان محسوب می‌شود، مانند برنامه‌ی راهبردی شامل دو قسمت نگاه به گذشته و نگاه به آینده است و هدف آن تثبیت درس‌های سال گذشته و پیش‌خوانی درس‌های سال آینده است و این منبع نیز در این بازه‌ی زمانی مورد استفاده است. در انتهای کتاب برای تمام سوالات پاسخ‌نامه‌ی تشریحی آورده شده است و این کتاب از منابع ضروری پروژه‌ی تابستان است. البته دی‌وی‌دی‌های مفهومی کانون و خلاصه درس‌های موجود در سایت کانون نیز برای درس‌هایی که در آن‌ها ضعف دارید می‌توانند به شما کمک کنند.

سعی کنید حضور منظمی در آزمون‌های تابستان داشته باشید. در واقع هر چقدر تمرینات خوبی داشته باشید، باید در شرایط مسابقه خودتان را بسنجید. آزمون‌های آزمایشی فرصت خیلی خوبی است که به شرایط آزمون عادت کنید. فراموش نکنید مساله‌ی مهم دیگری که تاثیر خیلی زیادی روی موفقیت شما دارد داشتن دفتر برنامه‌ریزی و انجام برنامه‌ریزی برای کنکور است. هر چقدر که برنامه‌ریزی شما بهتر و منظم‌تر باشد موفقیت در کنکور برای شما قطعی‌تر خواهد بود.

Menu