دوران جمع‌بندی سال 99، یک فرصت طلایی و استثنایی

اکنون فرصتی حیاتی و کلیدی برای آن دسته از دانش‌آموزانی است که زمان را غنیمت می‌شمارنند، از تک‌تک ثانیه‌هایشان استفاده می‌کنند و این روزها به جز درس خواندن به چیز دیگری فکر نمی‌کنند.

دوران جمع‌بندی سال 99، یک فرصت طلایی و استثنایی

اکنون فرصتی حیاتی و کلیدی برای آن دسته از دانش‌آموزانی است که زمان را غنیمت می‌شمارنند، از تک‌تک ثانیه‌هایشان استفاده می‌کنند و این روزها به جز درس خواندن به چیز دیگری فکر نمی‌کنند. تا سال گذشته ما فقط در ماه خرداد برای جمع‌بندی فرصت داشتیم. اما امسال با وجود تمام اتفاقات سخت و ناگوار، این فرست افزایش پیدا کرده و از 30 خرداد تا 26 مرداد به طول می‌انجامد.

اگر در طی سال تحصیلی کوتاهی کردید و یا هنوز فرصت اتمام خیلی از درس‌ها را پیدا نکرده‌اید اصلا نگران نباشید چون هنوز هم فرصت هست. دوران جمع‌بندی روزنه‌ی امید شماست و می‌توانید در این ایام به شناخت دقیق‌تری از خود دست یابید، چه آن‌هایی که در طی سال خوب تلاش کرده‌اند و چه دانش‌آموزانی که کم‌کاری داشته‌اند.

در این ایام از از روش بازیابی استفاده می کنیم. ابتدا یک مجموعه تست از خودمان به صورت آزمون می‌گیریم و بعد که ایرادات ما خودش را نشان داد، به حل و رفع آن‌ها می‌پردازیم. به این طریق می‌توانیم با نقاط قوت و ضعفمان آشنا شویم.

یکی از کارهای بسیار مهم در این ایام، شرکت در آزمون‌های سه روز یک‌بار کانون است که از تاریخ 30 خرداد شروع می‌شود و شما می‌توانید به کمک این آزمون‌ها و شبیه‌سازی مکانی و زمانی، آمادگی بیشتری برای کنکور پیدا کنید. با استفاده از این آزمون‌ها اطمینان خاطر شما افزایش می‌یابد و قطعا نتیجه‌ی بهتری برای شما حاصل می‌گردد. منابع این آزمون‌ها می‌تواند کتاب زرد 98، کتاب زرد 10 کنکور، کتاب‌های زرد عمومی و تخصصی و حتی آزمون‌های جامع سال‌های گذشته‌ی کانون باشد.

به امید موفقیت شما

Menu