نقطه‌ی طلایی نیم‌سال دوم

عید نزدیک است. اکنون وقت آن رسیده که از دستاوردهای خود استفاده کنید تا راه و مسیر جدید را با روشنی و بینش قوی پیش ببرید.

نقطه‌ی طلایی نیم‌سال دوم

عید نوروز رسیده است. اکنون وقت آن رسیده که از دستاوردهای خود استفاده کنید تا راه و مسیر جدید را با روشنی و بینش قوی پیش ببرید.

قبل از شروع دوران طلایی، باید اره‌هایتان را تیز کنید. با کمی تفکر و تمرکز در ابتدای مسیر شروع کنید. بودجه‌بندی سؤال‌های کنکور را در نظر بگیرید. نقاط قوت و ضعف خود را در درس‌ها و مبحث‌ها مشخص کنید و به توانایی‌های خود در هر مبحث، رنگ خاصی بدهید. برنامه‌ی راهبردی را که مسیر اصلی را به شما نشان می‌دهد، با دقت بررسی کنید. کار مهم دیگری هم باید انجام بدهید: منابع مطالعاتی خود را دوباره مهندسی کنید و اگر لازم بود آن‌ها را تغییر دهید.

از پدر و مادر خود یا کسانی که شناخت خوبی از روش‌های درست و غلط مطالعه‌ی شما دارند (دوستان، خواهر، برادر، پیگیر آموزشی، پشتیبان) کمک بگیرید تا در ادامه‌ی مسیر، با دیدِ باز تصمیم بگیرید و برنامه‌ریزی کنید.

وقتی مسیر و راه با این ابزارها روشن و ذهنتان منظم شد، با روحیه و تلاش و مداومت، دوران طلایی را شروع کنید. این‌گونه آغازکردن، شما را از دلهره‌های پیش رو خلاص خواهد کرد و می‌توانید با آرامش، بهترین نتیجه را بگیرید.

Menu