با تکمیل تابلوی نوروزی برای دوران طلایی آماده شوید

حتماً تابلوی نوروزی را دریافت کرده‌اید. این تابلو اطلاعات مهمی درباره‌ی بودجه‌بندی مباحث در کنکور و پیمانه‌های هر مبحث در کتاب آبی دارد.

با تکمیل تابلوی نوروزی برای دوران طلایی آماده شوید

حتماً تابلوی نوروزی را دریافت کرده‌اید. این تابلو اطلاعات مهمی درباره‌ی بودجه‌بندی مباحث در کنکور و پیمانه‌های هر مبحث در کتاب آبی دارد. در سایت کانون از جعبه‌ابزار کارنامه، کارنامه‌ی مبحثی خود را دریافت کنید و بر اساس نتیجه‌‌ای که برای هر مبحث گرفته‌اید، برنامه‌ی خود را برای دوران طلایی نوروز طراحی کنید. ایام نوروز دوره‌ی بی‌پایانی نیست. باید زمانی را که به هر درس و مبحث اختصاص می‌دهید، بهینه باشد تا به همه‌ی درس‌ها به‌اندازه‌ی کافی توجه شود. قبل از هر چیز، وضعیت خود را در مبحث‌ها مشخص کنید و به آن‌ها رنگ بدهید: آبی، سبز، زرد، قرمز. اولویت شما چیست؟ در دوره‌ی محدود نوروز قرار است چگونه عمل کنید؟ ابتدا به سراغ آبی‌ها می‌روید؟ سبزها را به آبی تبدیل می‌کنید؟ قرمزها و زردها را از این جایگاه خارج می‌کنید؟

باید تصمیم بگیرید. پس وقت بگذارید و با پشتیبان و مشاور خود مشورت کنید. دوران نوروز، دو بخش دارد. یک دوره توجه به درس‌های پایه است و دوره‌ی دوم درس‌های نیم‌سال اول دوازدهم. پس فقط به این مباحث توجه کنید و به سراغ درس‌های نیم‌سال دوم نروید. منابع مطالعاتی خود را مشخص کنید. منبع خوب باید نتیجه‌بخش و جامع و کامل باشد. کتاب نوروز در کنار بقیه‌ی منابع شما، منبع محوری برای نوروز است. تصمیم بگیرید که می‌خواهید برای هر مبحث چقدر وقت بگذارید و چند تست و مسئله حل کنید. این زمان‌ها را جمع بزنید. آیا از زمانی که در اختیار دارید، بیشتر شده است؟ اگر شده، آن را اصلاح کنید. تابلوی نوروزی را چند بار بازبینی کنید و آن را برای اجراکردن آماده سازید.

منبع :

Menu