از دستاوردهای این دوره استفاده کنید

با تمام مسائلی که محدودیت کرونا ایجاد کرد، دانش‌آموزان با تلاش معلم‌های توانمند و دلسوز سرزمین و برنامه‌ریزی آموزش‌وپرورش در بسیاری از زمینه‌ها رشد چشمگیری کرده‌اند.

از دستاوردهای این دوره استفاده کنید

با تمام مسائلی که محدودیت کرونا ایجاد کرد، دانش‌آموزان با تلاش معلم‌های توانمند و دلسوز سرزمین و برنامه‌ریزی آموزش‌وپرورش در بسیاری از زمینه‌ها رشد چشمگیری کرده‌اند. وقتی دانش‌آموز صبح در کلاس مجازی حاضر می‌شود و تکالیف معلم را انجام می‌دهد، تلاشی برای خودکارشدن و مسئولیت‌پذیری است. شاید در ابتدا این کار سخت می‌نمود و بیشتر به‌خاطر استفاده از تکنولوژی و وضعیت جدید، دشواری‌هایی داشت؛ اما به‌تدریج این مسئله کم‌رنگ شد و آموزش مجازی به‌معنای واقعی به کار خود ادامه داد.

دانش‌آموز اگر قرار است متنی را روخوانی کند، آن‌قدر این کار را انجام می‌دهد تا به حد مطلوب برسد. بعد صدا یا فیلم ضبط می‌کند و برای معلم خود می‌فرستد.

در کل، توانایی‌های شخصی دانش‌آموزان رشد کرده است و نویدبخش پیشرفت‌های خوبی در روزهای آتی است. استفاده‌ی درست از فضای مجازی، استفاده از مطالب مفید، پژوهش‌ها و پروژه‌های دانش‌آموزی و همکاری و کار گروهی در این سن، ارزش‌های زیادی می‌آفریند.

بهتر است به‌جای انتظار تغییر و بازگشت به وضعیت آموزش حضوری، از این فضا بهتر استفاده کنیم و تا بازگشت وضعیت آموزش حضوری، از دستاوردهای این دوره بهره ببریم.

دست‌مریزاد به معلم‌ها و مسئولان مدرسه‌ و اولیای پیگیر.

منبع :

Menu