در نیمه‌ی دوم دوران طلایی نوروز آرامش حرف اول را می‌زند

با پایان آزمون 7 فروردین بیش از گذشته متوجه اهمیت دوران طلایی نوروز شده‌اید. در این مسیری که در ادامه‌ی راه باقی مانده، آرامش حرف اول را می‌زند.

در نیمه‌ی دوم دوران طلایی نوروز  آرامش حرف اول را می‌زند

با پایان آزمون 7 فروردین بیش از گذشته متوجه اهمیت دوران طلایی نوروز شده‌اید. در این مسیری که در ادامه‌ی راه باقی‌ مانده، آرامش حرف اول را می‌زند.

فکر کنید قرار است مسیری را طی کنید تا به قله برسید. اگر چندین و چند بار این مسیر را طی کرده باشید، برای شما جذاب‌تر است و به‌راحتی می‌توانید از آن عبور کنید. پس در مسیر خود، بهتر است که آن‌ها را تکرار کنید. کار بسیار زیبایی که می‌توانید در این مسیر انجام دهید، پاک‌سازی زباله‌هاست. اگر این کار را انجام دهید، عبور از مسیر برای شما لذت‌بخش‌تر خواهد بود. زباله‌های مسیر شما، همان افکار منفی هستند. هر قدر که این افکار را در کیسه‌ی زباله‌ی خود بیندازید، مسیر زیباتری خواهید داشت و لذت بیشتری خواهید برد.

مسیرهای شما در دوران طلایی، آزمون ۷ فروردینی بود که درس‌های پایه را مرور کردید. همین‌طور مسیر ۲۰ فروردین نیز تکرار مباحث نیم‌سال اول دوازدهم است و بهتر است بعداز سه ماه دوباره برای آن‌ها وقت بگذارید. همچنین مسیر جدیدی که امسال به شما معرفی می‌شود، آزمون ۱۴ فروردین است. در این آزمون هدیه، خیالتان از درس‌های عمومی تا حد زیای راحت می‌شود و  ذهنتان نیز آرام‌تر خواهد بود. با توجه به اینکه ممکن است بعضی از دانش‌آموزان به درس‌های عمومی کم‌توجهی کرده باشند، این مسیر زیبا طراحی شده و باعث می‌شود روی سؤالاتی که در کنکور برای شما زودبازده است تمرکز کنید.

مانند نیمه‌ی اول دوران طلایی نوروز تابلوی نوروزی را چراغ راهنمای خود بسازید و از کتاب نوروز و کتاب زرد عمومی نیز استفاده کنید. امسال همچنین می‌توانید سؤالات برنامه‌ی پلکان را هم در برنامه‌ی خود قرار دهید. هر اندازه که این مسیرها را تکرار کنید به جذابیت‌های بیشتری پی می‌برید و قدرت شما برای بالا رفتن از قله‌ی موفقیت بیشتر و بیشتر خواهد شد.

یادتان باشد همیشه کیسه‌ای برای پاک‌سازی محیط فکری خود داشته باشید. حتی کوچک‌ترین فکر منفی را سریع در آن بیندازید.

Menu