سرشار از انرژی دوران طلایی نوروز

قطعا وقتی به نوروز فکر می‌کنیم به دنبال استراحت، تعطیلی و وقت گذراندن هستیم و به عنوان یک دانش‌آموز که به‌تازگی امتحانات خود را گذرانده به دنبال استراحتی مطلق هستیم.

سرشار از انرژی دوران طلایی نوروز

قطعا وقتی به نوروز فکر می‌کنیم به دنبال استراحت، تعطیلی و وقت گذراندن هستیم و به عنوان یک دانش‌آموز که به‌تازگی امتحانات خود را گذرانده به دنبال استراحتی مطلق هستیم. قبول دارم که دانش‌آموزان در این مدت نیازمند استراحتی کوتاه برای کسب انرژی و یا به قولی ریکاوری هستند، اما آیا این کاری نیست که همه می‌خواهند انجام دهند؟ منظور من از این جمله چیست؟

بحث رقابت بحثی بسیار جدی است که در بین دانش‌آموزان وجود دارد و باید بدانید که شبی که شما خوابیده‌اید یک نفر برای پیشرفت بیش‌تر بیدار است. استراحت و تفریح حق مسلم شماست، ولی با برنامه‌ریزی، کنترل زمان و اهمیت به آینده، می‌توانید در عرصه‌ی رقابت باقی بمانید، از این دوران طلایی استفاده کنید و حتی از رقیبان خود (که ممکن است استراحت را انتخاب کرده باشند) جلو بزنید.

بدیهی ست که استراحت مطلق نه تنها انرژی نمی‌آورد بلکه تنبلی و کم‌کاری را به همراه دارد که شما را مجبور می‌کند زمان بعد از عید خود را به مرور دوباره‌ی مطالب قبلی بپردازید و این یعنی سوختن زمان.

انتخاب شما چیست؟

Menu