چرا ضریب رشد مثبت دارم؟ (18)

من بعد از مدرسه و ناهار و استراحت به دی‌وی‌دی آموزشی نگاه می‌کنم و نکات زیادی را یاد می‌گیرم. بعد تست می‌زنم. من هر روز از هر دو درس که یکی از آن‌ها ریاضی است دو فصل را مرور می‌کنم. رفع اشکال آز...

چرا ضریب رشد مثبت دارم؟ (18)

سنا سلمانی، ضریب رشد +10:

من بعد از مدرسه و ناهار و استراحت به دیویدی آموزشی نگاه میکنم و نکات زیادی را یاد میگیرم. بعد تست میزنم. من هر روز از هر دو درس که یکی از آنها ریاضی است دو فصل را مرور میکنم. رفع اشکال آزمون و حل دفترچهی غیر حضوری را نیز در برنامهام دارم.

رقیه بلالی:

من با دیویدی آزمون درس ریاضی را رشد دادم و با کتاب آبی کانون شیمی را رشد دادم. من معمولاً مباحث آزمون را هفتهی دوم تمام میکنم و بعد مرور را شروع میکنم. دفترچهی غیر حضوری را حتماً حل میکنم. هنگام رفع اشال آزمون ؛اشکالاتم را در دفتر ارزیابی مینویسم  واین کاررا از شنبه هفته اول شروع میکنم از کتابهای دوسالانه استفاده میکنم و تکرار مباحث در آزمونها و سواالات دوسالانه را عامل رشد خودم میدانم

مینا موذنزاده، ضریب رشد +5:

من سؤالات آزمن قبل را دوباره حل میکنم چون نباید هیچ اشکالی از آزمون قبل بماند-من دفتر برنامه ریزی را دقیق مینویسم تا بتوام ساعت مطالعهام را دقیق افزایش یا کاهش بدهم. از کتاب آبی استفاده میکنم. من دفترچهی غیرحضوری را خیلی مؤثر میدانم؛ چون گاهی مباحث آزمون زیاد است و بنابراین چندین بار غیر حضوری را مرور میکنم تا نگاه کلی به مباحث داشته باشم. 3 روز آخر هفتهی دوم را بسیار مفید میدانم؛ چون اگر هفتهی اول را عالی بخوانم ولی هفتهی دوم را نخوانم نمیتوانم رشد کنم. من همیشه به این فکر هستم که خودم را خوب بشناسم تا بتوانم از وقت کم بهترین استفاده را ببرم. من بر این باور هستم که بهترین بودن مهم نیست؛ رسیدن به هدف مهمتر است. هدف میتواند کوچک یا بزرگ باشد و تنها هدف من پیشرفت کردن است. من برای موفقیت یک چیز را کافی میدانم: انگیزه.

فرید اسفرم، اول متوسطه، ضریب رشد +3:

از وقتی که در چند آزمون افت کردم روحیهی درس خواندنم کم شده بود ولی با توصیهی پشتیبانم توانستم خودم را بالا بکشم و دوباره جزو نفرات برتر بشوم؛ البته پدر و مادرم هم کمک کردند روحیهی من بهتر شود. یکی از مهمترین عوامل رشد من رفع اشکال آزمون است. اعتماد به توصیههای پشتیبان را خیلی مهم میدانم چون باعث رشد و تغییر برنامهی من شده است.

Menu