چرا ضریب رشد مثبت دارم؟ (7)

یک بار غیبت در آزمون باعث می‌شود که در فرصت دوهفته‌ای آزمون مباحث را نتوانم تمام کنم؛ به همین دلیل به هیچ عنوان در آزمون‌ها غیبت نمی‌کنم.

چرا ضریب رشد مثبت دارم؟ (7)

محمد زیرک، سوم تجربی، +4:

یک بار غیبت در آزمون باعث میشود که در فرصت دوهفتهای آزمون مباحث را نتوانم تمام کنم؛ به همین دلیل به هیچ عنوان در آزمونها غیبت نمیکنم. مهمترین کار پس از آزمون رفع اشکال آن است و بهترین فرصت برای  کامل کردن یادگیریهای ناقص است. دفترچهی آزمونهای غیر حضوری شامل سؤالات سال قبل کانون است که من با حل آنها یادگیری و درس خواندن خود را با آن ارزیابی میکنم و نکات مهم سؤالات دفترچهی آزمون و سؤالات کتابهای کانون را در کتاب خودآموزی مینویسم و بعضی از تستهای مهم را نشاندار میکنم. دیویدیهای کانون به نظر من دو ویژگی مهم دارند:

1- کیفیت بسیار بالای تدریس درسها توسط اساتید مجرب

2- دیویدی آموزشی مدتزمان تلفشده را کاهش میدهد و کمک میکند که از زمانهای مرده و تلفشده بهترین استفاده را ببریم.

پیشروی با برنامهی راهبردی کانون به من کمک میکند که به مرور زمان ساعت مطالعهام را افزایش دهم  و حتماً این روش را ادامه خواهم داد؛ زیرا یکی از عواملی که باعث افت تراز میشود خارج شدن از برنامهی راهبردی و عمل نکردن به آن است.

قبل از هر آزمون برای تمام درسها هدفگذاری چندتا از دهتا را انجام میدهم تا هم در جلسهی آزمون دچار استرس و اضطراب نشوم و هم تعداد اشتباهاتم را کاهش دهم.

من از کتابهای پرتکرار، آبی، بنفش و زرد عمومی استفاده میکنم و کاملاً راضی هستم. من 3 یا 4 روز در هفته به سایت کانون سر میزنم و از  فیلمهای 3 دقیقهای و کلکسیون روشها و صفحهی شخصی پشتیبانها و... استفاده میکنم.

بعد از هر آزمون از پشتیبان کارنامه را گرفته و به مشاورهشان گوش میدهم و با استفاده از کارنامه نقاط ضعف و قوتم را شناسایی کرده و نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل میکنم و ترازم را افزایش میدهم.

Menu