چرا ضریب رشد مثبت دارم؟ (14)

من موفقیت خودم را مدیون توصیه‌های پشتیبان، پدر، مادر، معلم، اقوام و آشنایانم می‌دانم. من هدف‌گذاری چندتا از ده‌تا را انجام می‌دهم و رتبه‌ی شهر و استانی خودم را تغییر می‌دهم. رفع اشکال آزمون، دفت...

چرا ضریب رشد مثبت دارم؟ (14)

شایان کریمزاده، ششم دبستان، ضریب رشد +6:

من موفقیت خودم را مدیون توصیههای پشتیبان، پدر، مادر، معلم، اقوام و آشنایانم میدانم. من هدفگذاری چندتا از دهتا را انجام میدهم و رتبهی شهر و استانی خودم را تغییر میدهم. رفع اشکال آزمون، دفترچهی غیر حضوری و افزایش ساعت مطالعه را حتماً انجام میدهم.

یزدان کریم‌‌زاده، ششم دبستان، ضریب رشد +13:

من غیبت نمیکنم تا چیزهای زیادی یاد بگیرم. با دیویدی آزمون خودم را برای آزمون بعدی آمادهتر میکنم. دفترچهی غیر حضوری را حل میکنم و اگر با اشکال مواجه شدم چند تمرین از کتابهای کمکآموزشی یا کتاب درسیام حل میکنم. من اول کتاب سخت (ریاضی) را 2 ساعت حل میکنم و بعد کتاب آسان را میخوانم و به همین ترتیب همهی کتابها را مطالعه میکنم.

صدرا احمدیان، ششم دبستان (تیزهوشان)، ضریب رشد +28:

من وقتی 3 ساعت درس میخوانم و میبینم ترازم کم شد ساعت مطالعهی خودم را افزایش میدهم و برای افزایش ساعت مطالعه کتابهای کانون را مفید میدانم. من با افزایش ساعت مطالعه فرصت مطالعهی بیشتر و حل تمرین برای درسی را که ضعیف هستم پیدا میکنم. رفع اشکال آزمون خیلی مهم است. 

Menu