چرا ضریب رشد مثبت دارم؟ (16)

من اول کتاب درسی را می‌خوانم و بعد کتاب کار را. من یک ربع مطالعه‌ی مفید را بهتر از 5 ساعت مطالعه می‌دانم بنابراین سعی می‌کنم مطالب را شفاف در ذهنم جا بدهم. غایب شدن در آزمون را قبول ندارم؛ چون ا...

چرا ضریب رشد مثبت دارم؟ (16)

علیاصغر شکردرگاهی:

من با رفع اشکال آزمون میتوانم به سؤالات نگاه به گذشته، امتحانات کلاسی و آزمون بعدی بهتر پاسخ بدهم. من در نیمسال اول ترازم خوب نبود اما در نیمسال دوم هم آزمون و هم مدرسه را جدی گرفتم و با فشار درسی مقابله کردم و ساعت مطالعهی خودم را زیاد کردم و رشد کردم. من غایب شدن در آزمون را دوست ندارم؛ چون با این کار  ضعف خودم را در برابر دیگران نشان خواهم داد.

امیررضا افزون، اول متوسطه، ضریب رشد +5:

من اول کتاب درسی را میخوانم و بعد کتاب کار را. من یک ربع مطالعهی مفید را بهتر از 5 ساعت مطالعه میدانم بنابراین سعی میکنم مطالب را شفاف در ذهنم جا بدهم. غایب شدن در آزمون را قبول ندارم؛ چون از بقیهی دوستانم جا میمانم.

پرهام شهبازی، اول متوسطه، ضریب رشد +10:

من اوایل زیاد مطالعه نمیکردم ولی با تلاش و پشتکار روز به روز ساعت مطالعهی خودم را افزایش دادم و نقاط قوت خودم را تثبیت کردم. من ابتدا کتاب را سرسری میخواندم ولی با توصیهی پشتیبانم مفهومی خواندم و مرورم را بیشتر کردم. در ضمن رفع اشکال را جدی گرفتم تا اشتباهاتم تکرار نشود. من به جملهی خواستن توانستن است اعتقاد دارم و توانستم خودم و ارزشهایم را پیدا کنم. اندیشیدن سخت است، برای اینکه کمتر کسی  زحمت اندیشیدن را به خود میدهد. من با کتابهایم انس گرفتم و خیلی راضی هستم.

Menu