چرا ضریب رشد مثبت دارم؟ (17)

عامل موفقیت من عدم غیبت و رفع اشکال آزمون‌ها است. من اوایل به آزمون‌ها دقیق عمل نمی‌کردم و بعد با عمل کردن به توصیه‌های پشتیبانم کم کم علاقه‌مند شدم. هدف‌گذاری از روی کارنامه را اجرا کردم.

چرا ضریب رشد مثبت دارم؟ (17)

ساناز علیمحمدی، سوم راهنمایی (تیزهوشان)، ضریب رشد +5:

من از کتاب اشتباهات متداول برای کاهش اشتباهاتم استفاده کردم. رفع اشکال آزمون را جدی گرفتم. کتابهای دوسالانه برای تکرار و تمرین بیشتر و کتابهای آبی را برای تست زدن برای مباحث ویژه استفاده کردم. از سایت کانون برای دیدن ضریب رشد، نمودار پیشرفت، جدول جمعبندی هدفگذاری و هدفگذاری استفاده میکنم. ساعت مطالعهی خودم را با توصیه‌‌ی پشتیبانم افزایش دادم.

علیرضا خسروی، سوم راهنمایی، ضریب رشد +9:

عامل موفقیت من عدم غیبت و رفع اشکال آزمونها است. من اوایل به آزمونها دقیق عمل نمیکردم و بعد با عمل کردن به توصیههای پشتیبانم کم کم علاقهمند شدم. هدفگذاری از روی کارنامه را اجرا کردم. از کتابهای کانون استفاده کردم. دیویدی را نگاه میکردم و نکات مهم را مینوشتم و در پایان همهی اینها را با افزایش دادن ساعت مطالعهام همراه کردم.

سهیل شاهمرادی، سوم راهنمایی (تیزهوشان) ضریب رشد +8:

من روش مطالعهی خودم را با مشورت پشتیبانم تغییر دادم و با نوشتن دفتر برنامهریزی نظم دادم. دفترچهی غیر حضوری را حتماً حل میکنم. با افزایش ساعت مطالعهی خودم توانستم رفع اشکال را کامل انجام دهم. با حل کردن کتابهای کانون نمرهی خودم را هم در مدرسه و هم در کانون افزایش دادم. من با عدم غیبت در کانون، کانونیتر شدم. با نوشتن دفتر برنامهریزی وقت آزاد خودم را بهتر شناختم و دقیقتر تصمیم گرفتم.

Menu