چرا ضریب رشد مثبت دارم؟ (19)

من عدم غیبت را بیش‌تر از هر چیزی رعایت می‌کنم؛ چون طبق برنامه آرام آرام می‌خوانم و در خرداد راحت‌تر به سراغ امتحاناتم می‌روم و شرکت در آزمون‌ها باعث می‌شود درس هر روز را در همان روز بخوانم.

چرا ضریب رشد مثبت دارم؟ (19)

محمد سعدی:

من عدم غیبت را بیشتر از هر چیزی رعایت میکنم؛ چون طبق برنامه آرام آرام میخوانم و در خرداد راحتتر به سراغ امتحاناتم میروم و شرکت در آزمونها باعث میشود درس هر روز را در همان روز بخوانم. وقتی میفهمم در کدام درس پیشرفت یا افت داشتهام ساعت مطالعهام را تنظیم میکنم. اگر در درسی پیشرفت داشته باشم آن را با همان شیوه میخوانم و کمی بهتر مدیریت میکنم ولی در درسی که افت کردهام ساعت مطالعهی آن را بیشتر کرده و دقیقتر مطالعه میکنم.

محمدرضا محمدی:

من ابتدا فقط روزهایی که وقت آزاد داشتم با برنامههای کانون پیش میرفتم ولی با توصیهها و برنامهای که پشتیبان داد توانستم ساعت مطالعهی خود را افزایش دهم و همین امر موجب پیشرفت من شد. من با نوشتن دفتر برنامهریزی و کامل کردن آن و افزایش ساعت مطالعه و همچنین استفاده از کتابهای کانون خودم را تقویت کردم. همچنین با استفاده از اطلاعات کانون و گوش دادن به توصیههای پشتیبان موفق شدم تراز خود را افزایش دهم و همچنین حل دفترچهی غیر حضوری که معمولاً در روزهای چهارشنبه انجام میدهم به من کمک زیادی کرد.

الهه خسروی، ضریب رشد +9:

من رفع اشکال آزمون را کامل انجام میدهم. در آزمونها غایب نمیشوم. به همین دلیل در آزمونها با مشکل مواجه نمی‌‌شوم؛ چون آزمونها به هم مرتبط هستند. دفترچهی غیر حضوری را حتماً حل میکنم. یکی از روشهایی که پشتیبانم به من یاد داد، کاهش اشتباهاتم بود و سؤالاتی که شک داشتم نزدم. من اعتماد زیادی به پشتیبانم دارم. با اینکه راه و روش مطالعه را خودم انتخاب کردهام ولی با پشتیبان، پدر و مادرم هم مشورت کردهام. اگر باور کنیم که به خاطر آیندهی خودمان درس میخوانیم همهی توصیهها را خوب اجرا میکنیم.

مریم معتمدی، اول متوسطه، ضریب رشد +4:

در تمام آزمونها بدون غیبت حاضر شدهام و رفع اشکال بعد از آزمون را جدی گرفتهام. من مفهمومی درس میخوانم. هر روز ساعت مطالعهام را کنترل میکنم و اگر لازم بود افزایش میدهم.

Menu