راهنمای مسیر موفقیت

جعبه‌ابزار کارنامه‌ی هر دانش‌آموز راهنمای کاملی برای پیمودن مسیر موفقیت وی تا کنکور است.

راهنمای مسیر موفقیت

جعبه‌ابزار کارنامه‌ی هر دانش‌آموز راهنمای کاملی برای پیمودن مسیر موفقیت وی تا کنکور است. این جعبه‌ابزار شامل کارنامه‌های گوناگون با توجه به شخصیت آموزشی و ویژگی‌های منحصر به فرد اوست. هر کارنامه بر اساس زمان مطالعاتی و نیاز دانش‌آموز تنظیم شده است. با استفاده از جعبه‌ابزار کارنامه‌ی خود می‌توانید شناخت کاملی از خودتان پیدا کنید و نیازهای آموزشی خود شامل نقاط ضعف و درس‌های چالشی را شناسایی کنید.

 ۳ مدل از این کارنامه‌ها را دقیقا در روز آزمون می‌توانید از صفحه‌ی شخصی خود دریافت کنید: کارنامه‌ی اصلی، کارنامه‌ی اشتباهات و کارنامه‌ی هدف‌گذاری. شما کارنامه‌ی اصلی خود را به خوبی می‌شناسید، همان کارنامه‌ای که تراز، درصدها و عملکرد کمی خود را در آن مشاهده می‌کنید. به عملکرد کیفی خود نیز از طریق شناخت یادگیری‌های ناقص خود در کارنامه‌ی اشتباهات دسترسی دارید. همچنین کارنامه‌ی هدف‌گذاری تعداد واقعی چند از ده هر آزمون شما را متذکر می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید هدف‌گذاری منطقی برای آزمون‌های بعدی خود انجام دهید.

انواع دیگر کارنامه را مختص به نیاز زمانی خود دریافت می‌کنید. برای نمونه کارنامه‌ی مبحثی و بازیابی که به صورت درس و سوال‌محور میزان تسلط شما را به صورت دقیق مشخص می‌کنند در ایستگاه‌های جبرانی و آزمون‌های جمع‌بندی کاربرد فوق‌العاده ای دارند. کارنامه‌ی پروژه‌ای و پنج‌نوع‌درس را در پایان هر پروژه و شروع پروژه‌ی بعدیِ برنامه‌ی راهبردی دریافت می‌کنید و با استفاده از آن‌ها میزان پیشرفت وضعیت کیفی خودتان را در هر درس می‌توانید بررسی کنید. با صرف زمان برای جعبه‌ابزار کارنامه‌ی خود می‌توانید گام‌های منظم‌تر و دقیق‌تری در جهت پیشرفت درسی خود بردارید.

Menu