آزمون طلایی 7 فروردین در ایستگاه طلایی نوروز

تعطیلات نوروز که از روزهای پایانی اسفند آغاز می‌شود یکی از مهم‌ترین ایستگاه‌های جبرانی است که به نظر من بهتر است آن را ایستگاه طلایی بنامیم.

آزمون طلایی 7 فروردین در ایستگاه طلایی نوروز

تعطیلات نوروز که از روزهای پایانی اسفند آغاز می‌شود یکی از مهم‌ترین ایستگاه‌های جبرانی است که به نظر من بهتر است آن را ایستگاه طلایی بنامیم. آزمون 7 فروردین که در نیمه‌ی این بازه‌ی زمانی برگزار می‌شود کمک بزرگی برای تعیین اولویت‌های مطالعه به شما خواهد کرد.

ابتدایی‌ترین پیشنهاد در این ایام مطالعه‌ی مباحث باقی‌مانده و یا مرور مباحثی است که به آن‌ها تسلط کامل ندارید. (نکته‌ی درگوشی: اگر از عهده‌ی تست زمان‌دار مبحثی برنیامدید پس به آن مبحث تسلط ندارید.) این توصیه برای شروع تعطیلات مناسب است، اما در میانه‌ی راه به کمک آزمون 7 فروردین خود را محک بزنید و کمی حرفه‌ای‌تر پیش بروید و مباحثی را که فراگرفته‌اید با مباحث قبلی به صورت ترکیبی تمرین کنید.

دقت کنید سوالات کنکورهای سال‌های اخیر از ترکیب مباحث مرتبط چند درس طراحی شده‌اند. بنابراین در گام اول به سوالات تک‌بعدی هر درس، در گام دوم به سوالات ترکیبی دو یا چند مبحث یک درس و نهایتا در گام سوم به مباحث ترکیبی از چند درس مسلط شوید.

اگر این روش را به‌خوبی شروع کنید مطمئن باشید تا پایان راه بسیاری از مشکلاتتان رفع خواهد شد.

به چند از ده‌های طلایی سلام کنید!

Menu