کتاب‌های زرد، بهترین منبع برای جمع‌بندی و بازیابی

این رنگ را همه‌ی دانش‌آموزان کانونی و حتی غیرکانونی می‌شناسند.

کتاب‌های زرد، بهترین منبع برای جمع‌بندی و بازیابی

این رنگ را همه‌ی دانش‌آموزان کانونی و حتی غیرکانونی می‌شناسند. بهترین منبع در دوران جمع‌بندی کتاب‌های زرد کانون هستند. البته دانش‌آموزان باهوش و سخت‌کوش از زرد عمومی سایر رشته‌ها در تابستان و دوران طلایی نوروز و زمان‌های دیگری که بخواهند با چگونگی طرح سوالات عمومی آشنا شوند نیز استفاده می‌کردند. جالب این است که کتاب زرد عمومی دوازدهم و پایه به صورت جداگانه هم ارائه شده که دانش‌آموزان پایه زودتر می‌توانند با روش مطالعه‌ی درس‌های عمومی آشنا شوند.

 برای دانش‌آموزان کتاب یک جلدی 10 دوره ارائه شد که در آن 6 دوره سوالات عمومی رشته‌های مختلف وجود دارد و 2 دوره کنکور نظام جدید خودشان هم هست. به عنوان مثال یک دانش‌آموز رشته‌ی تجربی حتی داخل کتاب دو دوره سوالات رشته‌ی ریاضی را نیز دارد و می‌تواند شیمی مشترک را هم داشته باشد. 10 دوره آزمون در سری کتاب ده دوره‌ی دو جلدی مجددا ارائه شده که روشن‌ترین شمع مسیر دوران جمع‌بندی است.

کتاب زرد در دوران جمع‌بندی استفاده می‌شود. نام دوران جمع‌بندی به آزمون‌های سه روز یک‌بار گره می‌خورد. البته سایر منابع دوران جمع‌بندی علاوه بر کتاب زرد عمومی و اختصاصی، کارنامه‌ی اشتباهات در سایت، جزوه‌ی هوشمند، کتاب شبیه‌ساز و آزمون‌های غیرحضوری نیز می‌باشند. همیشه به دانش‌آموزان تاکید می‌شود که بهترین منبع، منبعی است که شامل سوالات کنکور باشد و کتاب زرد 10 دوره‌ی یک جلدی که دقیقا سوالات کنکور 2 سال قبل نظام جدید است و زرد ده دوره‌ی دو جلدی نیز سوالات کنکور، سوالات آزمون‌های کانون و سوالات تالیفی را در قالب آزمون ارائه نموده تا خیالمان از بخش انتهای مسیر که مهم‌ترین بخش هم می باشد راحت باشد. ضمنا علاوه بر کتاب‌های زرد نظام جدید که توضیح داده شد، کتاب های زرد عمومی 30 دوره و زرد 6 دوره‌ی نظام قدیم همچنان در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

Menu