درس‌های عمومی، زودبازده هستند

حل کردن هر سؤال، مانند یک حرکت ورزشی، یک نرمش و تمرین خاص، می‌تواند فرد را آماده‌تر کند. اگر فردی قرار باشد در مسابقه‌ای ورزشی شرکت کند، در یک مدت کوتاه نمی‌تواند مقاومت جسمی خود را بالا ببرد.

درس‌های عمومی، زودبازده هستند


با کتاب ۲۰ مجموعه سؤال کنکور عمومی خیالتان را راحت کنید

 

 

کم‌کم به پایان آموزش در نیم‌سال دوم نزدیک می‌شویم. در این دوران مطالعه‌ی درس‌ها حالت متعادل‌تری به خود می‌گیرد. در این زمان علاوه بر توجه به درس‌های اختصاصی که اهمیت بالایی دارد، توجه به درس‌های عمومی نیز مهم خواهد بود. 

حل کردن هر سؤال، مانند یک حرکت ورزشی، یک نرمش و تمرین خاص، می‌تواند فرد را آماده‌تر کند. اگر فردی قرار باشد در مسابقه‌ای ورزشی شرکت کند، در یک مدت کوتاه نمی‌تواند مقاومت جسمی خود را بالا ببرد. برای بالا بردن توان جسمی، باید به مرور زمان، نرمش‌های مناسب انجام شود. هر زمان نیز نرمش‌های  خاصی را باید انجام داد. در دوره‌ی پیشِ‌رو، ذهن دانش‌آموز نیاز دارد که همه درس‌ها را در کنار هم و به‌صورت جامع تمرین کند. 

به نکته دقت کنید که زمان مطالعه‌ی درس‌های اختصاصی نباید کمتر شود، اما توجه به درس‌های عمومی باید بیشتر از قبل باشد. درس‌های عمومی، زودبازده هستند.  در سال‌های اخیر درس‌های عمومی نقش مؤثرتری در تراز و رتبه‌ی داوطلبان کنکور داشته است و همین موضوع ضرورت توجه به آن‌ها را نشان می‌دهد. 

با استفاده از کتاب زرد ۲۰ مجموعه سؤال کنکور عمومی، به ۲۰ آزمون دسترسی دارید. حل کردن سؤالات این کتاب در زمان محدود و تحلیل دقیق آن‌ها، مانند انرژی مضاعفی برای شما ایجاد می‌کند و شما را برای ورود به دوران جمع‌بندی آماده می‌کند.

 

 

Menu