با کتاب زرد عمومی، عمومی‌ها را به بهترین سطح خود برسانید

کتاب زرد عمومی در دو جلد مجزا (پایه و دوازدهم)، قوی‌ترین ابزار برای تقویت دروس عمومی و مهارت آزمون دادن است.

با کتاب زرد عمومی، عمومی‌ها را به بهترین سطح خود برسانید

کنکور سراسری از دو بخش تشکیل شده است. عمومی و اختصاصی. هر کدا م از این بخش ها تاثیر قابل توجهی در نتیجه ی نهایی خواهند داشت. درس های عمومی هم مانند دروس اختصاصی از ضرایب قابل توجهی برخوردارند. هرچه به روز کنکور نزدیک تر می شویم، باید بین دروس عمومی و اختصاصی تعادل بیشتری ایجاد نماییم. به عبارت بهتر، کم کم باید به اندازه ی دروس اختصاصی، برای دروس عمومی هم وقت بگذاریم. تاکنون بخش قابل توجهی از دروس عمومی را خوانده ایم و آزمون داده ایم. دروس عمومی دهم در نیم سال اول به پایان رسیده، دروس عمومی یازدهم در نیمه ی راه قرار دارد و دروس عمومی دوازدهم از نیمه گذشته است. پس کم کم می توانیم کل دروس عمومی را به صورت آزمون محور تمرین کنیم. یعنی هم تست دروس عمومی بزنیم، هم مدیریت زمان را کنترل کنیم.

کتاب زرد عمومی در دو جلد مجزا (پایه و دوازدهم)، قوی ترین ابزار برای تقویت دروس عمومی و مهارت آزمون دادن است. هر آزمون 75 دقیقه. با هدفگذاری چند از ده و اجرای تکنیک های ضربدر و منها، زمان نقصانی، مکانیزم بازگشت، باید به یک مدیر قدرتمند در زمان بندی عمومی ها تبدیل شوید. علاوه بر آن:

1- چیدمان سوالات کنکور را خواهید شناخت

2- دروس عمومی را به روش بازیابی دوره خواهید کرد

3- نقاط قوت و ضعف خود را کشف خواهید کرد

4- با ارزیابی آزمون نکات جدیدی از کتاب درسی استخراج خواهید کرد

100 تست در 75 دقیقه خواهید زد

6- ساعت مطالعه تان بالاتر می رود

7- آزمون خواهید داد

و یک پیشنهاد ویژه:

هرشب یک ربع الی نیم ساعت به فارسی اختصاص دهید. هر روز یکی از مباحث. و هرشب یک درک مطلب زبان انگلیسی. اگر از همین امشب شروع کنید، معجزه ی کارهای کوچک ولی در مدت زمان طولانی را در خرداد خواهید دید.

Menu