با کتاب 20 مجموعه کنکور عمومی اکنون به عمومی‌ها سرعت دهید

کتاب زرد عمومی 20 مجموعه با 2000 تست استاندارد و شبیه‌ساز آزمون سراسری، گنجینه‌ی باارزشی هست که در 20 مرحله و به صورت پوششی شما را به سطح آمادگی مطلوب خواهد رساند.

با کتاب 20 مجموعه کنکور عمومی اکنون به عمومی‌ها سرعت دهید

دوستان و رفقای ناب کنکوری، سلام.

تاکنون مطالعه و تمرین تستی درس‌های عمومی را با نسبت زمانی یک به 3 در مقایسه با درس‌های اختصاصی پیش برده‌اید. تلاشی ستودنی و هوشمندانه که با توجه دقیق به کتاب‌های درسی و تمرین تستی آموزشی و تا حدودی زمان‌دار همراه بوده است. تمرین‌های تستی که عمدتاً درس به درس و گاهی مبحثی و موضوعی بوده است. 

اکنون نگاه حرفه‌ای آن است که تست‌های درس‌های عمومی را به صورت مجموعه‌ای و کاملاً زمان‌دار و به شیوه‌ی مطابق با آزمون سراسری و اصول حرفه‌ای مدیریت زمان کار کنید. به این صورت که 100 پرسش عمومی را به صورت بسته‌های 25 تایی در چهار درس ادبیات، عربی، دینی و زبان در مدت زمان 75 دقیقه پاسخ دهید. در واقع با تحلیل پاسخ‌ها و بازآموزی نکات چالشی از کتاب‌های درسی به این شیوه، یادگیری‌تان عمیق و سرعت پردازش آموخته‌هایتان بیشتر خواهد شد.

کتاب زرد عمومی 20 مجموعه با 2000 تست استاندارد و شبیه‌ساز آزمون سراسری، گنجینه‌ی باارزشی هست که در 20 مرحله و به صورت پوششی شما را به سطح آمادگی مطلوب خواهد رساند. با پاسخ‌گویی هفته‌ای 4 آزمون از این مجموعه، در کمتر از یک ماه، به اعتماد به نفس بالا در درس‌های عمومی می‌رسید.

لحظه‌هایتان لبریز طراوت!

 

Menu