این همه سخت‌کوشی، به‌راستی تبریک دارد

آفرین بر شما که با عبور تحسین‌برانگیز از تابستان و ایستگاه‌های چالشی پاییز و زمستان، به بهار زیبا رسیدید.

این همه سخت‌کوشی، به‌راستی تبریک دارد


کنکوری‌های سخت‌کوش، سلام و درود.

آفرین بر شما که با عبور تحسین‌برانگیز از تابستان و ایستگاه‌های چالشی پاییز و زمستان، به بهار زیبا رسیدید. در نوروز طلایی با آموخته‌ها و داشته‌های خود رو راست شدید و روی تقویت نقاط قوت و پوشش نقاط ضعف تمرکز کردید. طوری‌که نتیجه‌ی آن افزایش نمره‌های درس‌های عمومی و اختصاصی در آزمون‌های بعد عید شد. بهبود جایگاهی که با بازگشت پرستوهای امید و انگیزه به آشیانه‌ی تلاش و تمرکز شما همراه شد. و به‌راستی چه دستاوردی و چه رهاوردی زیبا و تماشایی‌تر از این!

می‌خواهم بگویم که تلاش‌های زیبای شما همانند آن نیروگاه برق و انرژی است که اکنون در یک قدمی سنکرون”Synchron” با بیش‌ترین مگاوات آموزشی در آستانه‌ی بهره برداری و اتصال به شبکه‌ی توزیع و پیشرفت هست. یک قدمی که از آن به دوران زیبای تریال “Trial” و جمع‌بندی یاد می‌شود. روزهای درخشانی که قرار است با آزمون‌های منظم شبیه‌ساز و افزایش دقت و سرعت به بیش‌ترین ثبات، نظم، انسجام و آماده‌سازی برسیم.

اطمینان دارم آن روز زیبا و الهام‌بخش را به چشم می‌بینید و از واحد شبکه‌ی “Dispatching” به گوش می‌شنوید که دانش‌آموز عزیز، به آینده‌ی زیبا از جنس تلاش و نظم و پیشرفت خویش خوش آمدید و امروز گوارایتان باد به پاس این همه همراهی و این همه سخت‌کوشی. 

 

Menu