مدال طلای دوران طلایی از آن توست

روزها و لحظه‌های خوش‌عطر و بوی بهاری و بهترین فرصت برای رشد و پیشرفت یعنی دوران طلایی نوروز فرارسیده است.

مدال طلای دوران طلایی از آن توست

روزها و لحظه‌های خوش‌عطر و بوی بهاری و بهترین فرصت برای رشد و پیشرفت یعنی دوران طلایی نوروز فرارسیده است. برای استفاده‌ی بهینه از این دوران مدت‌هاست که برنامه‌ریزی کرده‌ایم و اکنون می‌خواهیم برنده‌ی مدال طلای دوران طلایی باشیم.

در کنار هم منابع مطالعاتی‌مان را برای نوروز انتخاب کردیم. کتاب نوروز و کتاب‌های سه‌سطحی را با راهنمایی پشتیبان تهیه کردیم. از میان سؤال‌های آزمون‌های گذشته‌ی کانون و هم‌چنین سؤال‌هایی که در طول سال تحصیلی در کتاب‌های تست علامت‌گذاری کرده بودیم، بهترین سؤال‌ها را گلچین کرده‌ایم.

درواقع دوران طلایی نوروز مناسب‌ترین زمان برای تمرین جمع‌بندی است و دفتر برنامه‌ریزی و کارنامه‌های آزمون‌های گذشته می‌تواند ابزار مؤثری برای شناخت خودمان باشند. سؤال‌هایی را که در آزمون‌ها یا کتاب‌های‌مان پاسخ صحیح داده بودیم برای تثبیت نقاط قوتمان و تبدیل آن‌ها به نقاط قوت پایدار مجدداً از خودمان امتحان می‌گیریم. سؤال‌های دشوارتر را بررسی می‌کنیم تا اشکالات خودشان را به ما نشان دهند و برای یادگیری آن‌ها وقت می‌گذاریم.

هر لحظه‌ی دوران طلایی را هدفمند و باانگیزه سپری می‌کنیم؛ چون قرار است در پروژه‌های بعدی قوی‌تر ظاهر شویم. این روزها فرصت بهتری برای مرور در اختیار داریم و حتی در گردش‌ها یا دید و بازدیدهای کوتاه هم فلش‌کارت‌های‌مان را فراموش نمی‌کنیم.

در کنار هم، مصمم و بابرنامه پیش می‌رویم و از لطافت هوای بهار انرژی می‌گیریم. بی‌شک برنده‌ی مدال طلایی دوران طلایی، ما هستیم.

Menu