جزوه‌ی هوشمند، کتابی تنها برای تو

جزوه‌ی هوشمند تنها کتابی است که فقط و فقط مختص یک دانش‌آموز است.

جزوه‌ی هوشمند، کتابی تنها برای تو

جزوه‌ی هوشمند تنها کتابی است که فقط و فقط مختص یک دانش‌آموز است. این کتاب شخصی می‌تواند یک همراه و مشاور خوب برای هر دانش‌آموز در ایام تعطیلات و پایان سال تحصیلی باشد. با توجه به اینکه این کتاب منحصر به فرد، کامل و جامع می‌باشد، شامل دسته‌بندی کامل سوالاتی است که دانش‌آموز تا به امروز در آزمون‌های برنامه‌ای کانون با آن‌ها درگیر بوده و به نوعی در آن‌ها دچار چالش شده است.

این دسته‌بندی شامل چند نوع سوال است. سوال‌هایی که دانش‌آموز به آن‌ها پاسخ نداده است و نیاز به بررسی و یادگیری دارد و سوال‌هایی که پاسخ داده شده اما این سوالات جزو سوالات سخت بوده است و امکان فراموشی آن‌ها زیاد است در این کتاب گنجانده شده است. اسن سوالات نیاز به یادآوری و تثبیت دارند. از طرف دیگر نوع سوم سوالات مربوط به سوالاتی است که به آن‌ها پاسخ اشتباه داده شده که جزو چالش‌برانگیز‌ترین سوالات می‌باشند و حتما باید مورد تحلیل و برررسی قرار گیرند.

با تحلیل کامل این سه دسته سوال، دانش‌آموز می‌تواند به جمع‌بندی کامل، رفع نواقص یادگیری و یادآوری تمام مباحث مهم و اساسی برسد و با خیال آسوده ایام تعطیلات خود را سپری کند، به نوعی که با رسیدن به فراشناخت کلی از عملکرد و وضعیت خود، برای ادامه‌ی سال تحصیلی و یا شروع سال تحصیلی جدید آغازی قوی‌تر و اصولی‌تر داشته باشد.

پس بدون شک داشتن همراه و مشاوری خوب و منحصر به فرد از طریق تحلیل عملکرد دانش‌آموز که به شکل کتابی تنها با یک تیراژ مخصوص به خود دانش‌آموز است، می‌تواند به پیشرفت و موفقیت منجر شود.

 

Menu