دوران طلایی نوروز را با نقشه‌ی تابلوی نوروزی طی کنید

هر مسابقه یک مرحله‌ی میانی مهم دارد که اگر بازیکن در آن مرحله سبقت بگیرد، می‌تواند امید داشته باشد که مدال طلا را کسب کند.

دوران طلایی نوروز را با نقشه‌ی تابلوی نوروزی طی کنید

هر مسابقه یک مرحله‌ی میانی مهم دارد که اگر بازیکن در آن مرحله سبقت بگیرد، می‌تواند امید داشته باشد که مدال طلا را کسب کند. مرحله‌ی مهم و میانی در سال کنکور، دوران طلایی نوروز است.

چرا طلایی؟ چون دورانی است که اگر به آن توجه کافی نشود، دیگر قابل جبران نیست و اگر به خوبی طی شود موجب پیشرفتِ چند پله‌ایِ دانش‌آموز خواهدشد.

نقشه‌ی راه را قبل از این دوره دریافت کنید. نقشه‌ی راه شما، تابلوی نوروزی است. این تابلو یک راهنمای جالب است که کلیه‌ی مباحث در آن قابل مشاهده است و کل مسیر را می‌توانید در آن نشانه‌گذاری کنید.

با کمک دفتر برنامه‌ریزی می‌توان برنامه‌ی ساعت مطالعه‌‌ی مباحث را مشخص نمود. آزمون 7 فروردین چهارمین سکوی مقایسه‌ی درس‌های پایه است که کل د‌رس‌های پایه در آن مطالعه می‌شوند و می‌توان چند از 10 را مقایسه نمود. در ادامه برای 15 فروردین به جمع‌بندی نیم‌سال اول می‌رسیم.

مهم‌ترین قسمت نقشه که به چشم می‌خورد حجم بالای مطالبی است که باید مطالعه شود و همه را خود شما در این نقشه طراحی می‌کنید. مخصوصا بعد از رنگ کردن تابلو با کمک کارنامه‌ی مبحثی، نقشه‌ی راهنمای کامل و جالبی خواهید داشت که با استفاده از ابزارهای مناسب که اصلی‌ترین آن کتاب کامل و کم‌حجم نوروز است، می‌توانید گنج طلایی مسیر خود را در صندوق حافظه‌اتان ذخیره نمایید. ابزار جانبی راهتان هم کتا‌ب‌های آبی و سه‌سطحی، فلش‌کارت‌ها، تست‌های نشان‌دار، منابع مطالعاتی، کتاب زرد عمومی، جزوه‌ی هوشمند و استفاده‌ی مناسب از جعبه ابزار کارنامه می‌باشد.

Menu