نیم‌سال دوم، سکوی پرتاب رسیدن به موفقیت

با سرعت چشم برهم‌زدن نیم‌سال دوم فرارسید. کارنامه‌ی نیم‌سال اول نتیجه‌ی رقابتی است که شما با خودتان داشته‌اید.

نیم‌سال دوم، سکوی پرتاب رسیدن به موفقیت

با سرعت چشم برهم‌زدن نیم‌سال دوم فرارسید. کارنامه‌ی نیم‌سال اول نتیجه‌ی رقابتی است که شما با خودتان داشته‌اید. پس می‌توانید با تکیه بر آن، نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کنید و با کمک مهم‌ترین دوست خود یعنی پشتیبان و دفتر برنامه‌ریزی، برنامه‌ریزی بهتری برای نیم‌سال دوم داشته باشید.

 اما چرا نیم‌سال دوم مهم است؟ مهم‌ترین دلیلش داشتن کارنامه‌ی نیم‌سال اول است که با استفاده از آن می‌توانید نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید و مسیر بهتری برای موفقیت رسم کنید. علاوه‌بر‌این با نزدیک شدن به فصل‌های پایانی کتاب، مطالب دشوارتر بیشتر می‌شوند، پس اهمیت دفتر برنامه‌‌ریزی بیشتر نمایان می‌شود. زیرا باید زمان بیشتری برای حل مسائل تشریحی و تست‌ها بگذارید و ساعت مطالعه‌ی خود را افزایش دهید. بنابراین به برنامه‌ی جامع‌تری نیاز دارید. پس با تجربه‌هایی که از نیم‌سال اول خود کسب کرده‌اید راحت‌تر می‌توانید عملکرد خود را ارزیابی کنید و اگر در درسی نیاز به کلاس اضافه دارید حتما ثبت‌نام کنید یا حتی برنامه‌ریزی خود را اصلاح کنید و کتاب‌های کمک آموزشی مختص به سطح درسی خود را تهیه کنید.

سعی کنید هم‌راستا با کلاس و آزمون پیش بروید، خلاصه‌نویسی را فراموش نکنید و نگران مطالب ناقص و نقاط ضعف نیم‌سال اول نباشید. چون ایام نوروز هم که دوران طلایی دانش‌‌آموزان است در این نیم‌سال قرار دارد. در این دوران می‌توانید با کمک کتاب نوروز و برنامه‌ریزی خوب، مطالب را مرور و نقاط ضعف را به نقاط قوت خود تبدیل کنید. تمام تلاش خود را بکنید که مطالب امسال را به خوبی یاد بگیرید. چرا که در سال‌های آینده همین مطالب، پایه‌ی درسی شما هستند.

Menu