آغاز زیبای ماه بهمن و جلسه‌ی 5‌نفره

یکی از مهم‌ترین جلسات کانون برای دانش‌آموزان جلسه‌ی 5 نفره‌ای است که در ماه بهمن برگزار می‌گردد.

آغاز زیبای ماه بهمن و جلسه‌ی 5‌نفره

یکی از مهم‌ترین جلسات کانون برای دانش‌آموزان جلسه‌ی 5 نفره‌ای است که در ماه بهمن برگزار می‌گردد. زمانِ این جلسه بعد از اتمام نیم‌سال اول است و برای دانش‌آموزانی که تا به حال پیشرفت خوبی نداشته اند و سردرگم شده‌اند مناسب است، چرا که پشتیبان با راهنمایی‌‌های خود و کتاب‌هایی که معرفی می‌کند می‌تواند دانش‌آموز را دلگرم کند و او را مجددا نسبت به ادامه‌ی مسیر مشتاق کند.

در نیم‌سال دوم تعداد شرکت‌کنندگان بیشتر می‌شود و در نتیجه رقابت سخت‌تر خواهد شد و کسی موفق است که بداند می‌خواهد دقیقا چه کار کند و برای رسیدن به هدفش در ادامه‌ی مسیر چه برنامه‌ای دارد. یادتان نرود که تاثیر نیم‌سال دوم در کنکور و موفقیت بیشتر از نیم‌سال اول است. کسانی که نیم‌سال اول را جدی نگرفته‌اند اما در نیم‌سال دوم میانگین زمان مطالعه‌ی مناسب و کیفیت مطالعه‌ی خوبی داشته‌اند می‌توانند نتیجه‌ی خوبی کسب کنند.

از اولیا‌ی دلسوز نیز خواسته می‌شود که دانش‌آموزان را درک کنند، دائما آن‌ها را به تلاش تشویق کنند و هیچ‌وقت آن‌ها را مقایسه نکنند، چرا که اولیا در برقراری آرامش نقش موثری دارند. دانش‌آموزانی هم که تا به امروز خوب تلاش کرده‌اند از این به بعد می‌توانند مطمئن‌تر قدم بردارند.

در این جلسات کتاب‌های زرد عمومی و زرد تخصصی و کتاب نوروز توصیه می‌شود.

Menu