جلسه‌های پنج‌نفره، تسهیل‌کننده‌های زیبای مسیر پیشرفت هستند

واپسین روزهای هر پروژه‌ی برنامه‌ی راهبردی، فرصت‌های طلایی هستند که دانش‌آموزانِ بازه‌های ترازی مشابه، به جلسه‌هایی در گروه‌های موسوم به پنج‌نفره به همراه پدر و مادر دعوت می‌شوند.

جلسه‌های پنج‌نفره،  تسهیل‌کننده‌های زیبای مسیر پیشرفت هستند

سلامی نو در روزهای لطیف پاییزی تقدیم نگاه‌های مهربان شما دانش‌آموزان پرتلاش دهمی، یازدهمی و اولیای همیشه همراه

واپسین روزهای هر پروژه‌ی برنامه‌ی راهبردی، فرصت‌های طلایی هستند که دانش‌آموزانِ بازه‌های ترازی مشابه، به جلسه‌هایی در گروه‌های موسوم به پنج‌نفره به همراه پدر و مادر دعوت می‌شوند، دورهمی‌های زیبا از جنس پیشرفت و آگاهی که پیمایش مسیر پرچالش پیشرفت را تسهیل می‌کند.

در جلسه‌های پنج‌نفره، دستاوردهای دو ماهه‌ی خود را بررسی می‌کنید. روش‌هایی را که در تعدادی از درس‌ها نتایج خوبی برای شما همراه داشته‌اند شناسایی نموده و برای بسط آن به درس‌های دیگر تصمیم می‌گیرید. با برگزاری پیش جلسه در خانه با پدر ومادر و نگاشت پاورپوینت دستاوردها، روش‌ها و اهداف، حضور باشکوهی در جلسه‌ی پنج‌نفره خواهید داشت.

با ذهن باز در جلسه‌های پنج‌نفره حضور یابید و به صحبت‌های حاضران به‌دقت گوش دهید. روش‌های موفق خود و دانش‌آموزان دیگر را یادداشت نموده و برای بهبود و ترمیم روش‌های مطالعاتی خود برای موفقیت در ادامه‌ی مسیر پیشرفت هم‌اندیشی کنید. پدرها و مادرها نیز می‌توانند با گرفتن عکس و فیلم و سلفی از ارائه‌ی دستاوردهای فرزند خود، لحظه‌های خاطره‌انگیزی را ثبت کنند.

لحظه‌هایتان فرخنده

Menu