کتاب خودآموزی،کتاب راهنما

سوالی که ذهن بسیاری از دانش‌آموزان کانونی را در ابتدای ورود به کانون به خود جلب کرده، این است که چرا ما باید کتابی را تهیه کنیم که سفید و خالی است؟

کتاب خودآموزی،کتاب راهنما

سوالی که ذهن بسیاری از دانش‌آموزان کانونی را در ابتدای ورود به کانون به خود جلب کرده، این است که چرا ما باید کتابی را تهیه کنیم که سفید و خالی است و چرا باید آن را تکمیل کرد؟

بعد از مدت کوتاهی متوجه خواهید شد که این کتاب همانند سایر کتاب‌های درسی در مواقع مرور، مطالعه و جمع‌بندی به شما کمک خواهد کرد، به شرطی که در زمان مناسب اقدام به پر کردن آن کنید.

این کتاب، سفید است و نویسنده‌ی آن خود شما هستید. مطالب این کتاب می‌تواند هر نکته یا مطلب مهمی را شامل شود که جزو مطالب سخت و قابل مرور برای شما است. پاسخ و نکاتِ سوالات نزده یا سوالات غلط پاسخ داده شده در آزمون‌های دو هفته‌ای کانون بهترین مطالب برای یادداشت در این کتاب هستند. هم‌چنین مطالبِ این کتاب می‌تواند شامل نکات مهم و سوالات کلیدی مربوط به هر درس در طی مطالعه‌ی روزانه باشد.

نکات تستی مربوط به حل تست و هر نکته یا مطلب مهمی که امکان می‌دهید در طی زمانی کوتاه آن را فراموش کرده باشید و لازم است بعد از مدتی منبعی مناسب برای مراجعه به آن و یادآوری مطالب داشته باشید، باید در کتاب خودآموزی نوشته شود.

این کتاب به شما در مواقع نیاز و ضرورت کمک خواهد کرد تا با یک نگاه اجمالی و مروری کوتاه بتوانید تمام مطالب مطالعه شده در گذشته را برای خود یادآوری کنید.

Menu