روش‌های مهندسی منابع مطالعاتی

مهندسی منابع مطالعاتی، انتخاب بهترین گزینه‌ها برای مطالعه و دست‌یابی به بهترین نتیجه از درس خواندن به شیوه‌ای صحیح و کاربردی می‌باشد.

روش‌های مهندسی منابع مطالعاتی

مهندسی منابع مطالعاتی، انتخاب بهترین گزینه‌ها برای مطالعه و دست‌یابی به بهترین نتیجه از درس خواندن به شیوه‌ای صحیح و کاربردی می‌باشد. لازمه‌ی موفقیت در مطالعه انتخاب بهترین‌ و مناسب‌ترین منابع با توجه به سطح درسی ما است. مهندسی منابع مطالعاتی شامل انتخاب درست منابع مطالعاتی، یعنی بهترین کتاب‌ها چه از لحاظ تشریحی و چه تستی، با در نظر گرفتن سطح نیاز در آن بازه‌ی مطالعاتی است.

 استفاده‌ی همزمان از دفتر برنامه‌ریزی و منابع مطالعاتی در حین مطالعه و یادداشت کردن ساعت‌های مطالعه جهت استفاده از این ساعات برای پیش بینی و افزایش ساعت مطالعه در هفته‌ی آینده به شما کمک خواهد کرد. همچنین استفاده از کتاب خودآموز در پایان هر هفته‌ی آزمونی، جهت مطالعه و مرور نکات مهم و اشتباهات آزمون گذشته بسیار مفید است.

شرکت کردن در جلسه ی مشاوره‌ی کارنامه، تحلیل و بررسی کارنامه به وسیله‌ی مشاور، کسب آگاهی از مشکلات آزمون گذشته و یادگیری نکاتی جهت بهبود روند درسی و مطالعاتی به شما برای کسب بهترین نتیجه در آزمون آینده کمک می‌کند. ضمنا استفاده از خلاصه نویسی‌های قبلی و یادداشت برداری‌هایی که در طی 2 هفته‌ی آزمونی و غیر آزمونی انجام داده‌اید، موجب مرور، یادگیری و ثبت نکات مهم در ذهن شما می‌گردد.

انتخاب درست منابع مطالعاتی به دست‌یابی شما به بهترین نتیجه کمک خواهد کرد.

Menu