با کتاب تابستان به عمق بروید

هنوز از امتحانات فاصله‌ی زیادی نگرفته‌اید. این کارها را بارها و بارها برای دوران امتحانات انجام داده‌اید. کنکور راه رفتن در عمق است، نه در سطح.

با کتاب تابستان به عمق بروید

اولین دوران طلایی شروع شده ‌است. گاهی در هیاهوی کتاب‌های درسی نمی‌دانیم از کجا شروع کنیم؟ آیا مباحث را دوباره روزنامه‌وار بخوانیم؟ دوباره از صفحه‌ی اول کتاب درسی شروع کنیم؟ یا...

هنوز از امتحانات فاصله‌ی زیادی نگرفته‌اید. این کارها را بارها و بارها برای دوران امتحانات انجام داده‌اید. کنکور راه رفتن در عمق است، نه در سطح. خواندن چندباره‌ی مطالب درسی به صورت تشریحی، کاری از پیش نمی‌برد. دبیر جبر و احتمال ما همیشه می‌گفت: «وقتی امتحانی تمام می‌شود، تازه متوجه می‌شوید که چه‌قدر مطالب را خوب یاد گرفته‌اید، در چه مباحثی نیاز به مرور مجدد و در کدام مباحث نیاز به تلاش و تمرین بیش‌تر دارید.»

شما هم وقتی مطلبی را خوب یاد می‌گیرید که از آن نمونه‌سؤال و تست حل کنید. شاید در مورد این‌که کدام کتاب را برای این کار در نظر بگیرید هم دچار شک و تردید باشید. حجم کتاب‌های درسی زیاد است و باید بتوانید از این دوران طلایی تست‌های متناسب با هر مبحث را حل کنید.

اولین ویژگی ممتاز کتاب تابستان، هماهنگی آن با برنامه‌ی راهبردی است؛ یعنی نقشه‌ای که در طول این مسیر شما را همراهی می‌کند. هم‌چنین در این کتاب، تعداد تست‌ها کاملاً متناسب با حجم کتاب‌های درسی و مباحث در نظر گرفته شده است.

کتاب تابستان برای شروع بسیار مناسب است؛ زیرا شاید جزء افرادی باشید که هنوز تست زدن را شروع نکرده‌اید  و شروع از کتاب‌های تستی که برای هر مبحث صد‌ها تست تحلیلی و ترکیبی دارند برای‌تان دشوار باشد.

از اهداف دیگر کتاب تابستان، پیش‌خوانی مباحث درس‌های سال بعد است که از این مباحث نیز تست آموزشی طراحی شده است و شما را در یادگیری دقیق مطالب یاری می‌کند.

Menu