با راهبرد تابستانه موفق‌تر هستید

تابستان پل سرنوشت‌ساز در سال‌های تحصیلی دانش‌آموزان است. تابستانی که قرار است در آن، همراه با فعالیت‌های روزانه، ساعاتی را نیز با راهبرد زیبای تابستانه درس بخوانیم.

با راهبرد تابستانه موفق‌تر هستید


تابستان پل سرنوشت‌ساز در سال‌های تحصیلی  دانش‌آموزان است. تابستانی که قرار است در آن، همراه با فعالیت‌های روزانه، ساعاتی را نیز با راهبرد زیبای تابستانه درس بخوانیم. آموزش‌های سودمندی که هم سبب چابکی و تسلط بیشتر ما در درس‌های یازدهم می‌شود و هم با یادآوری، تمرین و بازیابی‌های حرفه‌ای درس‌های دهم، ارمغان حضور ذهن زیبا خواهد شد.

راهبرد تابستانه‌ی 1400، برنامه‌ای جامع و فراگیر از جنس پیشرفت و تعالی است. این برنامه دو وجه اجباری و اختیاری دارد. بخش اجباری شامل درس‌های عمومی و اختصاصی دهم و یازدهم موسوم به " نگاه به گذشته" است. پاسخ‌گویی به سؤال‌های این قسمت برای همه‌ی دانش‌آموزان ضروری است. بخش اختیاری یا " نگاه به آینده" نیز شامل درس‌های دوازدهم است و پاسخ‌گویی به سؤال‌های این قسمت گرچه مهم، اما اختیاری است. بهتر است در درس‌هایی که پایه‌ی علمی و دانش فنی خوبی در درس‌های دهم و یازدهم آن دارید، به پرسش‌های نگاه به آینده‌ی آن نیز پاسخ دهید. این گونه حس بهتری در طول سال تحصیلی داشته و با انگیزه‌ی وافر به تلاش خود ادامه خواهید داد.

در راهبرد تابستانه، دو بار درس‌ها را به‌صورت جامع آزمون می‌دهید. یک‌بار 18 تیر که آزمون تعیین سطح است و نیز یک‌بار هم در آزمون 9 مهر که اولین سکوی مقایسه‌ای شماست. آزمون جامع 9 مهر برایتان هیجان‌انگیز خواهد بود؛ به این دلیل که هم با گذر از 4 آزمون مرحله‌ای در مرداد و شهریور‌ماه به تسلط و آمادگی بالایی رسیده‌اید و هم اینکه با درخشش در سکوی مقایسه‌ای 9 مهر به شناخت و عملکرد بهتر در آزمون‌های پاییز دست می‌یابید. 

لحظه‌هایتان لبریز خنکای تابستانه!

Menu