امید، کلید طلایی نوروز

نوروز خرّم فرا رسید. امروز پهلوان عرصه‌ی تحصیل و دانش شمایید. به دوران نوروز امیدوار باشید؛ زیرا امید کلیدواژه‌ی بهار است.

امید، کلید طلایی نوروز

چو نوروز خرّم فراز آمدش                   بدان جام فرّخ نیاز آمدش

بیـامد پرامیـد دل پهلوان                  ز بهر پسر، گوژ گشته نوان

                                                                                    « حکیم ابوالقاسم فردوسی »

نوروز خرّم فرا رسید. امروز پهلوان عرصه‌ی تحصیل و دانش شمایید. به دوران نوروز امیدوار باشید؛ زیرا امید کلیدواژه‌ی بهار است و نوروز با هر چه ناامیدی در ستیز است و نوروز از این جهت، طلایی‌ترین روزهای سال است، چه سال خورشیدی و چه سال تحصیلی؛ چون نقطه‌ی مشترک هر دو در نوروز، امید است و امید!

امید جام فرّخی است که همه‌ی دانش‌آموزان به آن نیاز دارند. آینده هم برای آن‌ها که پیش‌تر آغاز کرده و تا حالا به نیمی از اهداف خود رسیده‌اند و هم برای آن‌ها که در نیم‌سال دوم کلید طلایی نوروز را در قفل ناامیدی و رخوت می‌چرخانند، روشن است.

گروه اول برای تجدید قوا در جهت پیش افتادن از رقیبان تحصیلی و جهش برای دست‌یابی به اهداف بلند آینده و گروه دوم برای جبران فرصت‌های ازدست‌رفته. در برنامه‌ی راهبردی کانون، نوروز، ایستگاه جبرانی است. گویی در این ایستگاه زمان می‌ایستد. آموزش در مدارس در طول این مدت متوقف می‌شود، اما در این برنامه شما در حرکت هستید که نقاط ضعف، کم‌کاری‌ها و عقب‌افتادگی‌های گذشته را جبران کنید و برای ادامه‌ی راه آماده‌تر شوید. برای افراد پرتلاش عیار دوران طلایی نوروز بیش‌تر است.

Menu