مسیری مطمئن با سواری زرد رنگ

لازم است دوران جمع بندی را با کتاب زرد و روش سه روز یکبار سپری کنید . با این کتاب و این روش ، سفری مطمئن و ایمن خواهید داشت ،زیرا سوالات این کتاب استاندارد ، شناسنامه دار و دارای ادرس میباشد .

مسیری مطمئن با سواری زرد رنگ

در سفرهای بین شهری، ماشین‌های سواری زرد رنگ زیر نظر پلیس راهور اقدام به مسافرکشی میکنند. رانندگان  این سواری‌ها طبق مقررات می‌بایست بیمه نامه، برگه معاینه فنی و کارت سلامت را  داشته باشند. آشنایی راننده به جاده و پیچ‌های خطرناک و نقاط کور جاده از نکات مهم ، سفر‌ی ایمن  به شمار می‌رود و اگر دقت کرده باشید، همه ما  به ندرت شاهد تصادفات این سواری‌های زرد رنگ در جاده‌ها بوده‌ایم و آنها تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا مسافران را به سلامت به مقصد برسانند. حتی اگر مسافری هنگام پیاده شدن وسیله یا کالایی را فراموش کند، به این دلیل که این ماشین‌ها دارای کد و شناسه می‌باشند، کالای مورد نظر به راحتی پیدا خواهد شد.

اما متاسفانه در این میان مسافران کم دقت و عجول هم وجود دارند و از طرفی همواره شاهد رانندگان با ماشین‌های شخصی و بدون مجوز هم  هستیم که اقدام به سوار کردن مسافر می‌کنند و چه بسا برای اولین بار از این مسیر‌ عبور می‌کنند و در مقابل ، هیچ گونه تعهدی نسبت به سلامت رسیدن مسافران به مقصد ندارند.

با توجه به این برداشت از سواری زرد رنگ ، تذکری جدی به کنکوری های عزیز می دهم ، که اگر به هر دلیلی در طول سال برای انتخاب و  استفاده از منابع مناسب کوتاهی و یا کم دقتی کرده اید ، لازم است  دوران جمع بندی را با کتاب زرد و روش سه روز یکبار سپری کنید . با این کتاب و این روش ، سفری مطمئن و ایمن خواهید داشت ،زیرا سوالات این کتاب استاندارد ، شناسنامه دار و دارای ادرس میباشد .

Menu