کتاب زرد 12 کنکور رشته تجربی را بشناسیم

دوران جمع بندی زمانی است که دانش آموزان کنکوری مطالبی را که بصورت پراکنده در ذهن خود دارند دسته بندی می‌کنند و کم کم به استقبال آزمون اصلی می‌روند .

کتاب زرد 12 کنکور رشته تجربی را بشناسیم

دوران جمع بندی زمانی است که دانش آموزان کنکوری مطالبی را که بصورت پراکنده در ذهن خود دارند دسته بندی می کنند و کم کم به استقبال آزمون اصلی می روند . کتاب مذکور دو جلدی است و همه ی دانش آموزان در هر سطح آموزشی که  هستند میتوانند از آن استفاده کنند .این کتاب یکی از قوی ترین ابزار دوران جمع بندی است که در ذیل به ویژگیهای آن می پردازم.

جلد اول :

شامل 4 کنکور داخل و خارج کشور سال 98 و 99 و همچنین 8 آزمون گزینش شده از سوالات کنکورهای گذشته و سوالات تالیفی و کانون می باشد و 3240 تست را در خود جای داده است.

از 3240 سوال 2039 سوال منتخب از کنکورهای سراسری سالهای 92 تا 99 مطابق با سرفصل های نظام جدید و 1201 سوال منتخب از آزمونهای کانون و طراحی شده از مباحث و موضوعات جدید است.

مجموعه نکات جامع از دروس اختصاصی شامل زمین شناسی ، ریاضی ، زیست شناسی ، فیزیک و شیمی و دروس عمومی را در خود دارد. در صفحات آخر کتاب پاسخ نامه کلیدی تمام سئوالات ارائه شده است.

جلد دوم :

تشریح تمام گزینه های غلط در درس زیست شناسی ، استفاده آموزشی از رنگ دوم برای توجه بیشتر دانش آموز به نکات در دروس عمومی ، ترجمه ی کامل متون درک مطلب و سوالات درس عربی به همراه دلیل رد گزینه های غلط ، ترجمه ی کامل سوالات ، متن کلوز و درک مطلب زبان انگلیسی به شیوه ی ساده و روان در پاسخنامه آورده شده است.


Menu