نقش پشتیبان در دوران کرونا

گاهی دیدن یک آشنا یا یک دوست قدیمی یادآور لحظات خوب است. گاهی دیدن دانش‌آموزانی که موفق شده‌اند یا پیامی از یک دانش‌آموز که خبر موفقیتش را اعلام می‌کند، بهترین حس دنیاست.

نقش پشتیبان در دوران کرونا

گاهی دیدن یک آشنا یا یک دوست قدیمی یادآور لحظات خوب است. گاهی دیدن دانش‌آموزانی که موفق شده‌اند یا پیامی از یک دانش‌آموز که خبر موفقیتش را اعلام می‌کند، بهترین حس دنیاست. احساس می‌کنی فردی از خانواده‌ی خودت به موفقیت رسیده؛ احساس می‌کنی لبخند مادرش، مانند لبخندهای مادرت پر از گرما و عشق است. و این عشق و شور و محبت است که به پشتیبان انگیزه می‌دهد که عاشقانه کارش را ادامه دهد و سعی کند تجربه‌های مفید را در اختیار دانش‌آموزان جدیدش قرار دهد.

در دوران کرونا، همه‌ی آدم‌ها نیاز دارند که یک نفر با آن‌ها حرف بزند. دور شدن از فضای اجتماع و انجام کارها در خانه و به صورت آنلاین، این احساس نیاز را بیشتر می‌کند. مخصوصا دانش‌آموزان احساس نیاز بیشتری دارند که با فردی در ارتباط باشند که مطالعه و روند پیشرفتشان را پیگیری کند. با اینکه پدر و مادر همیشه دلسوزترین افراد در زندگی فرزندشان هستند، اما گاهی حتی خودشان می‌گویند که فرزندم با پشتیبان ارتباط خیلی خوبی دارد و پس از صحبت با ایشان، با امیدواری بیشتری درس می‌خواند و مشاوره‌های ایشان را به خوبی اجرا می‌کند. همگام بودن اولیا و پشتیبان در مسیر موفقیت دانش‌آموزان نقش بالایی دارد و پشتیبان‌ها می‌توانند مخصوصا در دنیای آنلاین بهترین دوست و مشاور و مشوق برای دانش‌آموزان باشند.

Menu