یک تاریخ مهم در تقویم کنکوری ها

تاریخ 19 فروردین یک تاریخ ویژه برای دانش آموزان کنکوری بحساب می‌آید. چرا؟ چون پایان دوران طلایی نوروز و شروع پروژه هفتم عملا در این تاریخ اتفاق می‌افتد و با توجه به نمودار مطالعاتی زیر پایه دهم ...

یک تاریخ مهم در تقویم کنکوری ها

تاریخ 19 فروردین یک تاریخ ویژه برای دانش آموزان کنکوری بحساب می آید. چرا؟

چون پایان دوران طلایی نوروز و شروع پروژه هفتم عملا در این تاریخ اتفاق می افتد و با توجه به نمودار مطالعاتی زیر پایه دهم و یازدهم را در تاریخ های 26 شهریور تا 8 مهر یکبار و از تاریخ 24 دی تا 8 بهمن برای بار دوم و از 20 اسفند تا 7 فروردین برای بار سوم خوانده و جمع بندی هم کرده است .(رنگ زرد)

پس تا اینجا دهم و یازدهم را در بازه هایی که قبلا گفته شد(سه بازه) و نیمسال اول دوازدهم را از 9 مهر تا 3 دی ماه مطالعه و  از تاریخ 9 بهمن تا 20 اسفند نیز مطالعه نیمسال دوم دوازدهم را شروع کرده اند .

اما از 19 فروردین تا 30 اردیبهشت دبیران ادامه نیمسال دوم را در مدارس کار می کنند و اگر هم درسی قبل از عید به پایان رسیده باشد رفع اشکال و حل تمرین در این بازه صورت می گیرد.

دانش آموزان کنکوری اگر طبق برنامه کانون پیش رفته باشند و بازه های مطالعاتی را رعایت کرده باشند باید بتوانند در تاریخ 19 فروردین به حجم زیادی (تقریبا 80%) سوالات کنکور پاسخ بدهند.

در تاریخ 19 فروردین که یک سکوی مقایسه ای مهم است با توجه به کارنامه 7 فروردین و 19 فروردین دانش آموز متوجه می شود که از حدود  80% مطالب کنکور چقدر بر مباحث گذشته تسلط دارد و  باید چه کارهایی انجام بدهد که دروس را هم سطح سازی کند .هم سطح سازی به این معنی است که با تدوین یک استراتژی درست مثل شرکت در کلاس های نکته و تست و کلاس های رفع اشکال و ... برای کسب نتیجه بهتر در کنکور درصدهای دروس را به هم نزدیکتر کند.

نکته : در دوران هم سطح سازی دروس (رفع اشکال) بر روی نقاط ضعف خودتان تمرکز کنید.

استراتژی شما برای پروژه هفتم چیست؟

 در هم سطح سازی دروس از چه ابزاری برای رفع اشکال استفاده می کنید؟

یک تاریخ مهم در تقویم کنکوری ها

Menu