مقایسه‌ای بی‌سابقه برای سخت‌کوش‌ها: از پایان آغاز کنید

روزهای امتحان پایان سال برای همه‌ی دانش‌آموزان، روزهای برداشت نتیجه‌ی زحمت یک سال تحصیلی و فرصتی ارزشمند است.

مقایسه‌ای بی‌سابقه برای سخت‌کوش‌ها: از پایان آغاز کنید

امتحانات پایان سال و پایانی خوب

روزهای امتحان پایان سال برای همه‌ی دانش‌آموزان، روزهای برداشت نتیجه‌ی زحمت یک سال تحصیلی و فرصتی ارزشمند است. در این روزها باید به‌خوبی بر متن کتاب درسی مسلط شوید و از اهمیت مطالعه‌ی دقیق و خط‌به‌خط کتاب غافل نشوید. نکات مفهومی را بار دیگر مرور کنید و تا قبل از آغاز امتحانات، یک بار دیگر متن کتاب درسی را بخوانید تا ضمن آمادگی برای امتحانات، نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید و برای حضور در آزمون‌های تابستان آماده شوید.

آزمون‌های فوق‌العاده: مقایسه‌ی بی‌سابقه برای سخت‌کوش‌ها

امسال در کانون برای همه‌ی دانش‌آموزان کانونی و غیرکانونی پایه‌ی دهم و یازدهم، امکانی بی‌سابقه فراهم شده است تا بتوانند از طریق ثبت‌نام و شرکت در آزمون‌های ۲۳ خرداد و ۶ تیر، خود را با کنکوری‌ها بسنجند. این آزمون‌ها می‌تواند برگ برنده‌ی شما، دانش‌آموزان سخت‌کوش و هدفمند باشد تا بتوانید به‌خوبی با سبک سؤالات کنکوری آشنا شوید و از طریق کارنامه‌های این آزمون‌ها به فراشناخت دست یابید و در آزمون‌های تابستان با دست پُر وارد میدان شوید و زمینه‌ی پیشرفت خود را فراهم کنیم.

تابستان فرصتی برای پیش‌خوانی و بازیابی

سخت‌کوش‌ها تابستان را از دست نمی‌دهند. از فرصت‌های بی‌نظیر روز‌های گرم برای بازیابی مطالب پایه‌های گذشته و تثبیت و مرور و تکمیل یادگیری‌های ناقص و حل تست برای رسیدن به تسلط بهره ببرید. همچنین اگر مانند برخی دانش‌آموزان، پیش‌خوانی درس‌های سال آینده را آغاز کنید، بدون شک برای یادگیری مطالب درسی در سال بعد، آماده‌تر خواهید بود.

پایان سال تحصیلی برای برنده‌ها آغازی پرقدرت است. نظم و پیشروی با برنامه‌ی راهبردی آزمون‌ها به این قدرت تداوم خواهد بخشید. بی‌شک، موفقیت از جاده‌ی تلاش بی‌وقفه می‌گذرد.

Menu