مدیریت زمان در آزمون‌های غیرحضوری آنلاین

دانش‌آموزانی که زمان را در آزمون‌های غیرحضوری آنلاین به خوبی مدیریت کرده‌اند در آزمون‌های حضوری آینده نیز موفق خواهند بود.

مدیریت زمان در آزمون‌های غیرحضوری آنلاین

دانش‌آموزانی که زمان را در آزمون‌های غیرحضوری آنلاین به خوبی مدیریت کرده‌اند در آزمون‌های حضوری آینده نیز موفق خواهند بود. ممکن است توجه کرده باشید که برای آزمون‌های آنلاین کمی بیشتر از آزمون‌های حضوری زمان دارید. این زمان اضافه‌تر برای بهره‌مندی حداکثری دانش‌آموزان جدی و پرتلاش کانونی از امکانات آزمون آنلاین می‌باشد. اما اگر توجه کرده باشید زمان پیشنهادی پاسخگویی به سوالات درج شده در ابتدای دفترچه‌‌ی آزمون تفاوتی با گذشته نداشته است و این به آن معنی است که اهمیت مدیریت زمان همچنان بالاست و در دوران جمع‌بندی نیز اهمیت بسیار بیشتری پیدا می‌کند.

 ما باید در نظر داشته باشیم که چندی بعد آزمون‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد و زمان پاسخگویی به سوالات دفترچه به حالت قبل خود و حالت استاندارد باز خواهد گشت، پس برای مدیریت زمان در این آزمون‌ها که با آزادی عمل بیشتری آزمون می‌دهیم می‌بایست ابزار دقیق کنترل زمان مثل ساعت و کرنومتر را فراموش نکنیم.

توصیه می‌کنم از تکنیک‌های پرکاربرد مدیریت زمان مثل تکنیک ضربدر-منفی، تکنیک زمان نقصانی و تکنیک استراتژی بازگشت به نحو احسن کمک بگیرید و این مهارت‌ها را هنگام آزمون غیر‌حضوری آنلاین که آرامش بیشتری دارید به خوبی تمرین کنید تا این چالش را نیز به خوبی به فرصت‌های طلایی تبدیل کنید.

* با آرزوی موفقیت روز افزون*

Menu