بدون توجه به حاشیه‌ها، ادامه دهید

در زمان حاضر که در شرایط متفاوتی هستیم و احتمالات و حدس‌و‌گمان‌ها درباره‌ی نحوه و زمان برگزاری کنکور زیاد است، دقیقا در همین لحظه که درگیر شایعات و دل‌مشغولی‌هایی از این دست هستیم...

بدون توجه به حاشیه‌ها، ادامه دهید

در زمان حاضر که در شرایط متفاوتی هستیم و احتمالات و حدس‌و‌گمان‌ها درباره‌ی نحوه و زمان برگزاری کنکور زیاد است، دقیقا در همین لحظه که درگیر شایعات و دل‌مشغولی‌هایی از این دست هستیم، دانش‌آموزان درس‌خوان و سخت‌کوشی هستند که بدون توجه به شایعات و حواشی، بسیار قوی و محکم‌تر از قبل در حال انجام بهترین کار یعنی تمرکز بر مطالعه و یادگیری هستند.

از تیر ماه سال گذشته تا کنون دانش‌آموزانی را دیده‌ایم که مدام به دنبال مسائل جانبی درس خواندن، حواشی کلاس‌های فوق‌برنامه، فکر کردن به سهمیه‌های مختلف کنکور، بزرگنمایی تغییرات جزئی کتاب درسی و ... بوده‌اند. اکنون همان دانش‌آموزان به جای تمرکز بر اصل مطالعه و یادگیری و استفاده‌ی مفید از ساعت‌های طلایی شبانه‌روز، مدام سوال می‌پرسند و نگران تاریخ برگزاری کنکور هستند.

عزیزان بیایید از یاد نبریم که شرایط تعطیلی کلاس‌ها و مدارس برای همه‌ی دانش‌آموزان یک چالش یکسان است و شما چه دچار استرس بشوید چه نشوید تابع تصمیمات کلان در این باره خواهید بود، پس بدون توجه به حاشیه‌ها ادامه دهید.

با استفاده از کلاس‌های آموزش مجازی سایت کانون از چالش‌ها فرصت بسازید و از این تعطیلات برای جبران عقب‌افتادگی‌های گذشته و تکمیل یادگیری‌های ناقص خود بهره ببرید. آزمون‌های گذشته را به وسیله‌ی جزوه‌ی هوشمند به طور کامل تحلیل کنید و از برنامه‌ی آزمون جدا نشوید. با اعتماد کامل به برنامه‌های کانون فرهنگی آموزش، این شرایط را به سلامت پشت سر بگذارید.

موفقیت از آن دانش‌آموزان سخت‌کوشی است که با جدیت ادامه می‌دهند.

Menu